En la seua construcció han participat 122 proveïdors, que han donat ocupació a més de 150 persones durant la fase d'obra, segons un comunicat de l'empresa.
Aquesta nova generació de supermercat eficient compta amb una superfície de sala de vendes de 1.700 metres quadrats i disposa d'un disseny totalment renovat respecte a l'anterior model de tenda amb nous colors i materials, tant en la façana exterior d'accés al supermercat com en la distribució de les diferents seccions.
A més, s'ha apostat per "amplis espais diàfans" que faciliten l'entrada de llum natural i colors càlids en la delimitació dels diferents ambients. Igualment, amb l'objectiu de facilitar les tasques diàries dels treballadors, aquest nou supermercat inclou múltiples mesures per a millorar l'ergonomia i eliminar sobreesforços.
Aquesta nova botiga està "completament connectada" tecnològicament, mitjançant la integració d'una sèrie de dispositius electrònics i ferramentes col·laboratives per als treballadors, un fet que facilita l'autogestió de cada supermercat i agilitza els processos de tota la cadena.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios