Ara, l'empresa esgrimeix que és necessari parar totalment l'activitat durant 9 dies en la planta de Motors davant els "problemes de subministrament" del microxip procedent de la Xina -que afecta quasi totes les grans marques d'automòbil- i davant la baixada de la demanda per la Covid. I proposa recuperar eixos dies posteriorment, en dissabtes, davant un "hipotètic increment de la demanda" després del llançament del GDI, segons han informat a Europa Press fonts sindicals.
Aquest nou plantejament s'ha trobat amb el rebuig de tots els sindicats en el Comité d'empresa en la Comissió Consultiva sobre l'acord de producció de Motors.
El president del Comité d'empresa, Carlos Faubel, i portaveu d'UGT, el sindicat majoritari que sí havia subscrit l'acord inicial, ha explicat "els arguments han canviat radicalment" pel que el pacte "queda sense efecte". En la seua opinió, "el plantejament de l'empresa vé a ser igual que aplicar la Reforma Laboral" i "si decideix dur-ho a terme de forma unilateral no permetrem la realització de cap dissabte", ha advertit.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios