Inditex coloca 'chips' en todas as prendas de Zara para mellorar a súa xestión e o servizo cliente

Inditex implantará un dispositivo de identificación a todas as prendas que comercializa co fin de mellorar a xestión das tendas e a atención aos seus clientes, segundo anunciou o presidente do grupo téxtil, Pablo Isla.

Inditex implantará un dispositivo de identificación a todas as prendas que comercializa co fin de mellorar a xestión das tendas e a atención aos seus clientes, segundo anunciou o presidente do grupo téxtil, Pablo Isla.

Trátase do denominado Proxecto de Identificación por Radio Frecuencia (RFID), que a compañía controlada por Amancio Ortega prevé ter implantado en todas as case 2.000 tendas da cadea Zara ao longo do exercicio 2016.

"Trátase dun proxecto no que levamos traballando varios anos, que hoxe xa é unha realidade e que está en pleno proceso de implantación", asegurou Isla durante a súa intervención ante a xunta de accionistas de Inditex.

Así, detallou que, na actualidade, este sistema de localización de prendas por 'chip' está xa implantado en 700 establecementos repartidos en 22 países, e que espera alcanzar o millar de establecementos ao final deste exercicio 2014.

"Esperamos telo listo en toda a cadea de tendas de Zara ao longo de 2016 para posteriormente implantalo noutras cadeas", avanzou o presidente de Inditex.

Pablo Isla detallou que o RFID consiste en colocar na alarma das garantías unha pequena antena para que permita a súa identificación ("de qué garantía se trata"), e a súa localización ("onde se atopa en cada momento").

O presidente do grupo téxtil garantiu que o dispositivo terá un "importante impacto na operativa das tendas", tanto na "recepción dos produtos, como á hora de controlar os 'stocks', realizar inventarios, repoñer as garantías e tamén en materia de seguridade".

Non obstante, Isla remarcou que o obxectivo último da compañía é "mellorar a calidade da atención ao cliente". "Grazas á rede de wifi das tendas e os iPods do persoal, cando un cliente solicite unha garantía, poderase identificar forma inmediata de qué garantía se trata e coñecer a súa dispoñibilidade, se existe dispoñibilidade no almacén ou nalgunha tenda próxima, ou nas tendas de Internet, explicou o presidente.

Pablo Isla asegurou que o proceso de control da garantía conclúe cando o cliente a compra e a paga. Como a antena de identificación está instalada na alarma, "cando a garantía se desalarma, desactívase a súa antena", detallou.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento