Comunitat Valenciana

Els Espais i els Centres d'Atenció al Client de Metrovalencia adapten els seus horaris a l'estiu

Els Espais del Client de Xàtiva i Colón i els Centres d'Atenció al Client d'Aeroport i Benimaclet de Metrovalencia adapten els seus horaris habituals per l'estiu fins al 31 d'agost, mantenint les mesures de precaució pel Covid-19, com les mampares de separació i l'ús obligatori de mascareta per a fer consultes.
Els Espais i els Centres d'Atenció al Client de Metrovalencia adapten els seus horaris a l'estiu
Els Espais i els Centres d'Atenció al Client de Metrovalencia adapten els seus horaris a l'estiu
FGV
Els Espais i els Centres d'Atenció al Client de Metrovalencia adapten els seus horaris a l'estiu

En els Espais, Xàtiva obrirà de 7.00 a 21.25 hores de dilluns a divendres, i de 10.00 a 13.50 hores i de 16.00 a 19.45 hores, els dissabtes, diumenges i festius, mentre que Colón atendrà de 9.00 a 13.50 hores i de 15.00 a 17.45 hores de dilluns a divendres, mentre que dissabtes, diumenges i festius romandrà tancat

Quant als Centres d'Atenció al Client, Aeroport estarà operatiu de 7.15 a 21.45 hores tots els dies de la setmana, i Benimaclet farà el propi de 9.00 a 13.50 i de 15.00 a 17.45 hores de dilluns a divendres, mentre que tancara dissabtes, diumenges i festius.

Per a més informació, es recomana als usuaris i usuàries que s'informen en el telèfon gratuït 900 461 046, consulten la pàgina web de Metrovalencia (consultar ací) o establisquen comunicació a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).

Els espais i centres reben a persones usuàries que necessiten informació, però també als qui tramiten les targetes personalitzades mensuals, anuals o de la targeta moneder TuiN, Gent Major, Famílies Nombroses i de Mobilitat.

L'atenció presencial se centra, en primer lloc, en la informació general, sobretot qüestions relacionades amb les tarifes, peatge, horaris i itineraris. Després se situen la gestió de targetes i les incidències que concerneixen al suport sense contacte.

Els motius de les visites varien notablement en el Centre d'Aeroport, a causa de la seua singular ubicació. En aquest cas, la informació se centra en la localització d'hotels i en els itineraris d'interés turístic. Moltes d'aquestes visites s'atenen en anglés, italià i francés, expliquen des de la Generalitat.

Els Centres d'Atenció del Client s'estan reconvertint progressivament en Espais del Client. Ja ho han fet Colón i Xàtiva i, en un futur, ho faran Aeroport i Benimaclet en Metrovalencia, així com en TRAM d'Alacant.

NOU CONCEPTE

Aquests recintes, assenyalen, "sintetitzen i avancen" el nou concepte d'oficines d'atenció a la clientela que FGV comença a engegar. Són un lloc d'interrelació entre clients i empresa, atès per personal específic, i un àrea on es puguen usar els servicis que s'ofereixen, el disseny de l'espai segueix els criteris sobre accessibilitat universal establits en el Pla d'Accessibilitat de FGV.

El nou Espai del Client, a més de les tasques que es realitzen en la resta de Centres d'Atenció, està orientat a la relació amb l'empresa (per exemple, hi ha habilitada una zona de reunions), disposa de zona Wi-Fi, zona de descans, la possibilitat de recarrega del mòbil i connexió per a tablets o portàtils.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento