"La xarxa es converteix en un símbol de pertinença a una lluita col·lectiva, d'adherència a una normativa i de responsabilitat social; una via per a mostrar-se davant dels seus clients com a espais segurs, transparents i sans", ha explicat la propietària del local, Olga Vázquez.
Al seu juí, tant els empresaris com els clients poden sentir en la situació actual una "sensació de desconcert" i es pot generar "una certa inseguretat" a l'hora de tornar a fer ús dels serveis, en no saber si els locals estan #LibresDeCOVID.
El Restaurant Oslo ha dissenyat una icona "especial que reflecteix la unió dels comerços contra el virus", segons indica Vázquez. Una imatge "enèrgica i càlida que mostra els comerços no com a llocs asèptics en els quals els protocols sanitaris (encara que es complisquen degudament) es porten el protagonisme, sinó com a espais en els quals el client se senta segur i còmode sense perdre de vista la proximitat i l'encant del lloc", ha afegit la propietària.
Aquesta imatge estarà present en dos formats: un adhesiu per a col·locar en portes i/o finestres i xapes o insígnies de botó perquè la plantilla puga portar-les en la seua roba laboral. Cada xicoteta i mitjana empresa valenciana pot sol·licitar l'adquisició d'aquest material al Restaurant Oslo a través de les seues xarxes socials i tindran l'oportunitat de realitzar una donació simbòlica, gestionada per l'establiment en nom de la Xarxa de Comerços Responsables, que serà entregada íntegrament a Creu Roja Espanya a la fi d'agost.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios