Comunitat Valenciana

La ràdio d'À Punt creix un 89% en audiència respecte a l'any passat en aconseguir 34.000 oïdors diaris

La ràdio d'À Punt ha registrat, en el període de gener a març, un creixement d'audiència del 17 per cent, en aconseguir una mitjana de 34.000 oïdors diaris de dilluns a divendres, segons es desprèn de l'últim Estudi General de Mitjans (EGM), que s'ha fet públic aquest dilluns. En comparació del mateix període de l'any passat, el creixement és del 89%.
Logo d'À Punt. Arxiu
Logo d'À Punt. Arxiu
EUROPA PRESS
Logo d'À Punt. Arxiu

L'EGM també mostra que, de dilluns a diumenge, la ràdio d'À Punt suma un total de 31.000 oïdors de mitjana, xifra que suposa un fort augment del 24% en comparació de les dades registrades durant l'onada del mes de novembre i que duplica el nombre de seguidors, si es compara amb l'abril del 2019, ha destacat la radiotelevisió pública en un comunicat.

Per franges horàries, els oïdors es concentren de dilluns a divendres principalment al matí, concretament entre les 6.00 i les 8.00 hores i de 12 a 14 hores. Les notícies del matí aconsegueixen una mitjana de 18.000 oïdors, amb un creixement del 20%.

El perfil majoritari dels oïdors de la ràdio pública valenciana té entre 35 i 44 anys. Els homes encara són majoria, un 53% del total, però la diferència amb les dones ja no és tan significativa com en les onades prèvies, sobretot de dilluns a divendres.

L'ens públic ha celebrat que "el compromís de servici públic i l'esforç dels servicis informatius desenvolupat les últimes setmanes han acompanyat els resultats obtinguts per la programació de la ràdio pública valenciana".

En aquesta línia, entre setmana, els magazins 'Al ras' i 'Pròxima parada', conduïts respectivament per Jèssica Crespo i Susanna Lliberós, "han acompanyat els oïdors amb una oferta renovada, alternativa i pròxima, arrelada a la realitat valenciana", ha remarcat À Punt.

Al mateix temps, la ràdio ha posat en antena una estratègia de programació basada en els programes en directe per a reforçar els caps de setmana amb la desaparició de les retransmissions esportives.

El programa 'Territori sonor' -amb doble edició dissabte i diumenge a les 16.00 hores-, i el reforç del programa cultural 'Gravetat zero', juntament amb 'De banda a banda', s'han completat amb la incorporació de 'Hui és diumenge', un magazín de producció pròpia, i el programa diari 'Cròniques de l'aïllament', que s'emet durant l'estat d'alarma cada nit de dilluns a diumenge a les 23.00 hores.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento