L'EMT de València revela que una sola persona ha presentat 590 queixes sobre el mateix tema el 2019

  • De les 736 queixes que va rebre l'empresa l'any passat, 590 van ser presentades per un mateix ciutadà.
  • El veí reclamava que els conductors no apaguen el motor al final de la línia, una qüestió desmentida per la companyia.
  • ​Per això, han considerat que la xifra "real" de queixes ha baixat de 191 el 2018 a 146 el 2019, un 23,5% menys.
Flota d'autobusos de l'EMT
Flota d'autobusos de l'EMT
EMT VALÈNCIA

Una sola persona ha presentat 590 reclamacions a l'Empresa Municipal de Transports de València per a queixar-se que els conductors d'autobusos no apaguen el motor al final de la línia, segons han informat fonts de la companyia.

Segons han indicat fonts d'EMT, de les 736 queixes que ha rebut l'empresa el 2019, 590 van ser presentades per un mateix ciutadà. Per això, han considerat que la xifra "real" de queixes ha baixat de 191 el 2018 a 146 el 2019, un 23,5% menys.

El grup municipal de Ciutadans (Cs) havia criticat aquest dilluns que no "entenia com" el regidor de Mobilitat Sostenibilitat, Giuseppe Grezzi, "treia pit per la gestió d'una empresa que augmenta un 350% les seues incidències en un any".

Així, des de l'empresa municipal han criticat que Cs "obvie" aquesta informació, i han assegurat que han enviat "en repetides ocasions a inspectors per a controlar aquesta situació" i que "en cap cas" s'ha trobat que succeïsca el que el denunciant comenta. A més, s'ha fet una campanya amb conductors "per a recordar-los que si la parada és superior als dos minuts, han d'apagar el motor".

Mostrar comentarios

Códigos Descuento