Comunitat Valenciana

El Consell no valora la polèmica sobre el telèfon roig i destaca la tasca "discreta i individualitzada" del Servef

  • La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha assenyalat que l'executiu valencià no ha valorat, en la seua reunió d'aquest divendres, la polèmica entre PSPV i Compromís -socis de govern en l'Ajuntament de València- per la campanya d'ocupació per a majors de 55 anys i ha destacat la tasca "discreta i individualitzada" que duen a terme els professionals del Servici Valencià d'Ocupació i Formació (Servef) en aquesta matèria.

Així ho ha indicat Oltra en la roda de premsa posterior al ple del Consell, en ser preguntada per l'opinió del Consell sobre la polèmica sorgida per la campanya de l'agència municipal d'ocupació, València Activa, que ha instal·lat aquesta setmana un telèfon roig en el carrer Colón per a informar a la ciutadania sobre el pla d'ocupació per a majors de 55 anys.

Sobre aquest tema, ha indicat que l'executiu valencià no havia abordat aquesta qüestió "municipal" i, per tant, ha explicat com s'aborden les qüestions d'exclusió en l'àmbit laboral i es promociona l'ocupació en persones majors de 55 anys des de la Generalitat.

En aquest sentit, ha detallat que el Servef té, a més de les seues oficines, 55 punts d''autoservef' en els quals es tracta a les persones "de manera individualitzada" perquè "tots som únics i irrepetibles", ha assenyalat.

Ha destacat que en aquests casos "el millor" és atendre les necessitats particulars de cada persona "de manera discreta i confidencial", així com buscar "el millor itinerari" amb l'ajuda de professionals que estan formats per a açò i que "fan un gran treball", ha emfatitzat.

Així, ha valorat que gràcies al pla d'ocupació per a majors de 55 anys 'Avalem Experiència' s'han realitzat prop de 60.000 itineraris "individualitzats, confidencials i discrets" i més de 900.000 accions en orientació laboral. "Així és com treballem en la Generalitat", ha subratllat.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento