Així ho ha indicat Oltra en la roda de premsa posterior al ple del Consell, en ser preguntada per l'opinió del Consell sobre la polèmica sorgida per la campanya de l'agència municipal d'ocupació, València Activa, que ha instal·lat aquesta setmana un telèfon roig en el carrer Colón per a informar a la ciutadania sobre el pla d'ocupació per a majors de 55 anys.
Sobre aquest tema, ha indicat que l'executiu valencià no havia abordat aquesta qüestió "municipal" i, per tant, ha explicat com s'aborden les qüestions d'exclusió en l'àmbit laboral i es promociona l'ocupació en persones majors de 55 anys des de la Generalitat.
En aquest sentit, ha detallat que el Servef té, a més de les seues oficines, 55 punts d''autoservef' en els quals es tracta a les persones "de manera individualitzada" perquè "tots som únics i irrepetibles", ha assenyalat.
Ha destacat que en aquests casos "el millor" és atendre les necessitats particulars de cada persona "de manera discreta i confidencial", així com buscar "el millor itinerari" amb l'ajuda de professionals que estan formats per a açò i que "fan un gran treball", ha emfatitzat.
Així, ha valorat que gràcies al pla d'ocupació per a majors de 55 anys 'Avalem Experiència' s'han realitzat prop de 60.000 itineraris "individualitzats, confidencials i discrets" i més de 900.000 accions en orientació laboral. "Així és com treballem en la Generalitat", ha subratllat.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios