Comunitat Valenciana

La Generalitat llança una campanya amb els finalistes valencians del Benidorm Fest, Blanca Paloma i Varry Brava

Turisme Comunitat Valenciana ha llançat una nova campanya de màrqueting en línia amb els finalistes valencians del Benidorm Fest 2022: la cantant il·licitana Blanca Paloma, que ha rodat el videoclip del seu nou single 'Niá de fuego' i la banda oriolana Varry Brava, que presta la seua 'Raffaella' a una campanya turística.
Archivo - Arxiu - El president de la Generalitat, Ximo Puig ), rep en audiència a la representació valenciana en el Benidorm Fest, conformada pel grup Varry Brava i la cantant Blanca Paloma
Archivo - Arxiu - El president de la Generalitat, Ximo Puig ), rep en audiència a la representació valenciana en el Benidorm Fest, conformada pel grup Varry Brava i la cantant Blanca Paloma
Rober Solsona - Europa Press
Archivo - Arxiu - El president de la Generalitat, Ximo Puig ), rep en audiència a la representació valenciana en el Benidorm Fest, conformada pel grup Varry Brava i la cantant Blanca Paloma

Aquesta campanya, que ha començat a difondre's aquests dies pels diferents canals digitals de Comunitat Valenciana, inclou un videoclip i un vídeo turístic promocional, rodats en diferents destinacions de la província de València, i amb bandes sonores protagonitzades per aquests dos artistes valencians.

Blanca Paloma, que uneix tocs d'electrònica a temes essencialment flamencs, posa veu a una de les peces audiovisuals de la campanya. En concret, ha col·laborat en la gravació d'un videoclip cantant una personal versió de Niña de fuego, un clàssic que va immortalitzar Manolo Caracol en els anys quaranta.

Entre les localitzacions que protagonitzen aquest videoclip estan les fantàstiques Coves de la Vila de Requena, excavades entre els segles XII i XIII, en època musulmana, i el Castell de Bunyol, una fortalesa d'entre els segles XI i XII. A més, Blanca Paloma ha comptat amb un escenari molt especial en el qual també apareixen les flames de la cremà d'una falla, perfectes per a acompanyar els versos antics i evocadors de 'Niña de fuego'.

Per la seua banda, els oriolans Varry Brava posen música a un fantàstic vídeo turístic promocional amb el seu tema 'Rafaella', la cançó que van defendre al Benidorm Fest.

En aquesta ocasió, els escenaris triats han sigut el port i les platges de Gandia, l'entorn de l'horta valenciana, incloent a més diverses localitzacions de la pròpia ciutat de València, com algun dels seus ponts sobre el Jardí del Turia o els Jardins de Monforte.

Amb aquesta nova campanya de màrqueting en línia, que inclou aquests dos treballs audiovisuals a més d'un pla de mitjans i accions especials, Turisme Comunitat Valenciana dona a conéixer destinacions i recursos turístics singulars de la província de València, al mateix temps que recolza a l'escenari musical valencià.

La campanya preveu diverses accions tant en els perfils de les xarxes socials de Comunitat Valenciana amb publicacions acompanyades de l'hashtag #MediterráneoEnVivo, com en el propi portal, a través de notícies i altres continguts des dels quals es podrà gaudir d'aquestes dos peces audiovisuals.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento