Amb l'engegada d'aquesta connexió, molt demandada per veïns i visitants, estaran connectades zones de la ciutat com l'entorn de les Arts i les Ciències o el barri de Natzaret.
Aquesta línia, que partirà des del centre de València, suposa una gran ampliació de la xarxa de metro en combinar trams subterranis i en superfície, amb un recorregut de cinc quilòmetres i huit estacions i parades.
Fa unes setmanes, Ferrocarrils de la Generalitat (FGV) va anunciar que la línia 10 comptarà amb sistema de prioritat semafòrica en tots els encreuaments per als vianants i de vehicles al llarg de tot el recorregut en superfície.
Una altra de les novetats és que les unitats de tramvia d'aquesta línia estrenaran un nou disseny i imatge que tindrà continuïtat de manera progressiva en la resta de convoys de l'empresa pública.
Els treballs de senyalització, pressupostats en més de cinc milions d'euros, van incloure la instal·lació de quatre enclavaments electrònics, 22 senyals ferroviaris, deu senyals tramviaries, 40 punts de detecció de tren i 116 balises de protecció a tren. El projecte de construcció estava cofinançat per la Unió Europea.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios