La pandèmia ha afectat "amb força" a la indústria del xiclet a Espanya, ja que els confinaments, les restriccions en l'hoteleria, les limitacions a la mobilitat i la vida social, i fins i tot el teletreball o les classes online, van reduir la freqüència i els moments en els quals el consumidor gaudia més de mastegar xiclet, explica la companyia.
Segons les seues xifres, la venda de xiclets va arribar a caure un 50% durant el primer confinament de 2020 i encara està lluny d'aconseguir els nivells de 2019, mantenint-se en un 20% actualment.
La bona evolució dels últims mesos ha permès recuperar hàbits com el consum de xiclets, però l'ús ininterromput de les mascaretes suposava encara un impediment per al retorn a la normalitat, "especialment amb un dels sabors més demandats, la menta, amb el qual arribaven a plorar els ulls en mastegar-lo amb mascareta".
Per açò, durant aquest dimecres, la firma està present en tres centres comercials de Madrid, Barcelona i València, on reparteix xiclets de manera gratuïta a canvi del gest simbòlic d'entregar les mascaretes usades.
A més de convidar a l'optimisme, la campanya pretén recordar que mastegar xiclet sense sucre ajuda a cura de les dents, a més de contribuir a alliberar l'estrés i estimular la concentració, entre altres beneficis.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios