Comunitat Valenciana

Chic-kles Gum convida a reprendre l'hàbit de mastegar xiclet després de la fi de les mascaretes

L'empresa valenciana Chic-kles Gum llança la campanya 'Se masca la alegría' per a convidar a tornar a gaudir de mastegar xiclet el mateix dia en què l'ús de les mascaretes, element que havia frenat el seu consum, deixa de ser obligatori en interiors.
Campanya 'Se masca la alegría' de CHIC-KLES GUM
Campanya 'Se masca la alegría' de CHIC-KLES GUM
CHIC-KLES GUM
Campanya 'Se masca la alegría' de CHIC-KLES GUM

La pandèmia ha afectat "amb força" a la indústria del xiclet a Espanya, ja que els confinaments, les restriccions en l'hoteleria, les limitacions a la mobilitat i la vida social, i fins i tot el teletreball o les classes online, van reduir la freqüència i els moments en els quals el consumidor gaudia més de mastegar xiclet, explica la companyia.

Segons les seues xifres, la venda de xiclets va arribar a caure un 50% durant el primer confinament de 2020 i encara està lluny d'aconseguir els nivells de 2019, mantenint-se en un 20% actualment.

La bona evolució dels últims mesos ha permès recuperar hàbits com el consum de xiclets, però l'ús ininterromput de les mascaretes suposava encara un impediment per al retorn a la normalitat, "especialment amb un dels sabors més demandats, la menta, amb el qual arribaven a plorar els ulls en mastegar-lo amb mascareta".

Per açò, durant aquest dimecres, la firma està present en tres centres comercials de Madrid, Barcelona i València, on reparteix xiclets de manera gratuïta a canvi del gest simbòlic d'entregar les mascaretes usades.

A més de convidar a l'optimisme, la campanya pretén recordar que mastegar xiclet sense sucre ajuda a cura de les dents, a més de contribuir a alliberar l'estrés i estimular la concentració, entre altres beneficis.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento