Entre els principals objectius específics d'aquest tipus d'ensenyament està el de desenvolupar, en un nivell bàsic, tots els coneixements i les habilitats per a poder expressar-se artísticament, així com saber exercitar la pràctica artística en grup i interactuar dins del mateix.
Així mateix, amb aquests ensenyaments no formals es persegueix el coneixement d'aspectes bàsics de tecnologia aplicada a la música i a les arts escèniques, a més d'aprendre aspectes de la construcció i la pràctica escènica i adquirir formació artística complementària.
El decret desenvolupa els diferents articles a través de tres capítols; una disposició addicional única; quatre disposicions transitòries; una disposició derogatòria única i dos disposicions finals.
El capítol I tracta, entre altres aspectes, de l'objecte, la definició, la denominació, així com la titularitat de les escoles d'ensenyament artístic no formal de música, dansa i arts escèniques.
El capítol II aborda els requisits mínims respecte de l'oferta formativa, el professorat, les infraestructures educatives d'aquesta categoria d'escoles, així com les situades en localitats amb el risc de despoblació. Finalment, el capítol III se centra en la gestió, l'organització i el funcionament d'aquests centres d'ensenyaments artístics.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios