FGV ha establit torns de matí, vesprada i de finalització de setmana per al personal adscrit a aquest servici, durant els quals vetlaran pel compliment, per part de les persones usuàries, dels servicis de transport, de les normes sanitàries en vigor, com l'ús obligatori de la mascareta i la distància interpersonal, així com de les recomanacions efectuades per les autoritats sanitàries, segons ha indicat la Generalitat en un comunicat.
Aquests 44 agents d'estacions de reforç per la COVID-19, que es contractaran durant sis mesos i que són integrants de la borsa de treball temporal de FGV, també participaran en les tasques de control d'aforament i recordaran normes i recomanacions, com utilitzar els dispensadors d'hidrogel en els vestíbuls de les estacions i a l'interior de les unitats de metro i tramvia.
El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha destacat que aquesta iniciativa té com a objectiu "garantir un transport públic segur a totes les persones que, després de les festes nadalenques, tornen a incorporar-se als seus treballs o reprenen les classes en els centres educatius de València i Alacant".
Espanya ha subratllat que FGV "torna a apostar per reforçar l'atenció als viatgers i viatgeres per a generar tranquil·litat, confiança i garantir que es complisquen totes les mesures i recomanacions sanitàries a l'hora d'utilitzar el transport públic".
Finalment, ha remarcat que aquest reforç de plantilla se sumarà a altres iniciatives vigents com el reforç de neteja en estacions, metres i tramvies o la possibilitat de desinfectar-se les mans amb gel hidroalcohòlic a les instal·lacions de Metrovalencia i el TRAM d'Alacant.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios