Per províncies, València liderarà "sobradament" la campanya d'aquesta regió fregant les 16.500 contractacions, seguida a molta distància d'Alacant (3.700) i Castelló (2.600), segons Adecco, que ha apuntat que Catalunya i Comunitat de Madrid se situen al capdavant de les previsions, ja que crearan 32.800 i 32.300 nous llocs de treball, respectivament.
La campanya del Black Friday 2020 serà atípica per la crisi sanitària viscuda i la incertesa provocada per la segona onada de contagis, el nou estat d'alarma, i l'enduriment de les restriccions en el nostre país i els de el nostre entorn, però l'e-Commerce serà clau en aquestes setmanes, segons les mateixes fonts.
L'e-Commerce serà el principal beneficiat en la campanya del Black Friday així com altres sectors vinculats a aquest, com el gran consum (englobant alta perfumeria, cosmètica, electrònica, telefonia, joguines, imatge, so, etc.), l'alimentació, la distribució, el retail, la logística, el transport i la indústria tèxtil, que veuran augmentar la contractació. Preparadors de comandes, mossos de magatzem, repartidors i carretoners seran alguns dels perfils més demandats d'aquesta campanya.
A més, encara que la campanya siga de curta durada, moltes d'aquestes contractacions s'ampliaran a tot el període de contractació nadalenca i fins i tot rebaixes.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios