Lladró obri les seues dos primeres e-flagship en dos plataformes "líder" en comerç digital xinés

La marca de porcellana artística Lladró ha obert les seues dos primeres e-flagship en les dos plataformes "líder" del comerç digital xinés -TMALL i JD-. Així, l'empresa ha engegat un nou pop-up a Chengdu i ha iniciat el procés per a obrir la seua primera boutique en el centre comercial més luxós de Beijing, SKP.
Lladró obri els seus dos primeres i-flagship en dos plataformes "líder" en comerç digital xinés
Lladró obri els seus dos primeres i-flagship en dos plataformes "líder" en comerç digital xinés
LLADRÓ

Lladró subratlla, en un comunicat, que l'"ambiciós" programa d'expansió iniciat el 2018 amb un nou concepte de boutiques, showrooms i pop-ups ha portat la marca des de Madrid a Londres, passant per Índia, Singapore o Austràlia, i ara es desenvolupa a la Xina.

Dins del pla de la multinacional espanyola, la Xina, recalquen, "sempre ha jugat un paper rellevant". Amb presència en el país des de finals dels 80, la molt avançada digitalització i els continus canvis legals han portat la marca a una "constant reinvenció, cerca i inversió, amb la finalitat de consolidar la seua presència i afermar les bases precises per al creixement de la marca en el país".

El primer pas ha suposat engegar la filial de Lladró a Xangai amb la finalitat de dotar la marca dels requisits legals, financers i logístics que permeten augmentar la capacitat de negoci de la firma donant accés a futures aliances amb agents locals.

L'experiència multicanal que la firma està implementant comporta diverses accions en paral·lel. Després de les obertures a Hong Kong i Taipei, s'ha inaugurat recentment la primera botiga pop-up a Yintai Center a Chengdu, capital de la província de Sichuan.

Aquest nou espai, situat en una zona comercial de luxe, dins de l'àrea financera de la ciutat, se centra en les creacions més contemporànies de la firma amb l'objectiu d'atendre un públic més interessat en el disseny, funcionalitat i originalitat de les propostes de Lladró.

Així mateix, Lladró emfatitza que la presència online i el paper fonamental que juguen les vendes en l'àmbit digital són "inqüestionables". "I més en aquest marc i especialment a la Xina, on entorn del 90% de les transaccions de compra són online". Per açò, Lladró es fa un lloc en les plataformes número u: TMALL (pertanyent a la corporació Alibaba) i JD.

La firma de porcellana ha obert les seues dos primeres e-flagship amb una oferta "especialment cuidada, pensada per a un públic molt exigent a nivell de producte i servici". L'obertura d'aquestes boutiques, en un entorn digital amb una evolució tan ràpida, suposa un gran reforç per al procés de digitalització de l'empresa que ja s'està convertint en una part clau del negoci, amb índexs de creixement anual superiors al 30%.

En una conjuntura complicada, on la firma s'ha vist obligada a tancar les portes de les seues boutiques durant setmanes a causa de la crisi de la Covid-19 i ha vist ressentides les seues vendes en tots els canals físics, Lladró ha posat el seu esforç "a continuar l'expansió en el qual sens dubte és un dels territoris amb major perspectiva de creixement", subratllen.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento