En concret, la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana (SAMC) vol activar el conveni firmat per a la Promoció del Turisme dels pressupostos de la Generalitat 2020 instant la creació i difusió de continguts audiovisuals amb la finalitat de promocionar els recursos i l'oferta turística de la Comunitat Valenciana a través de les diferents finestres d'À Punt (televisió, ràdio, web i xarxes socials).
Entre els requisits dels projectes, s'especifica que han de ser formats que s'ajusten al 'prime time' de la cadena. Es busca, a més, que estiguen coproduïts almenys entre dos empreses productores, dirigit a tots els públics amb una durada mínima de 50 minuts, amb un preu màxim de 500 €/min. També s'inclou entre els requisits que els programes siguen gravats.
Els temes que poden tractar-se han de fomentar el turisme espanyol a la Comunitat Valenciana, però també el turisme intern i internacional sense deixar de costat el turisme rural propi. Així mateix, s'aposta per posar en valor la gastronomia mediterrània i la marca institucional 'L'Exquisit Mediterrani'; i mostrar la Comunitat Valenciana a través de referents de la societat, la cultura, l'esport i altres col·lectius professionals.
A més, el programa no pot oblidar com el sector turístic a la Comunitat Valenciana ha aplicat "totes les mesures per a garantir la seguretat i la qualitat dels seus serveis", detalla À Punt en un comunicat.
PRESENTACIÓ DE PROPOSTES
La documentació de les propostes ha d'incloure: el formulari de registre degudament emplenat, un dossier explicatiu del format, escaleta detallada del programa, una proposta de presentador o presentadora si el format ho requereix (en cap cas, aquesta proposta serà vinculant), un suggeriment de director, realitzador i currículum, guionistes, proposta productor executiu, pressupost, pla de treball i historial de les empreses productores. De forma opcional, es podrà adjuntar un 'teaser' del programa.
Les idees es podran entregar de dos maneres: per correu postal o missatger: ctra. del Polígon d'accés a Ademús, s/n, 46100, Burjassot; i per email cridasamc051820@cvmc.es
El termini de presentació de propostes s'obri fins al 8 de juny, a les 14.00 hores i la informació amb les bases i el formulari de registre es troben publicats en la web de la CVMC.
Per a triar els projectes, se seguiran criteris com la qualitat i format de la proposta, la viabilitat econòmica, la presència de professionals valencians, que almenys una de les productores i/o els principals caps d'equips tinguen experiència en la realització del format, l'adequació a l'emissió en horari de 'prime time' i la capacitat d'emissió del format en 8 setmanes a partir de la firma del contracte.
Una vegada estudiades les propostes, es publicarà una adjudicació provisional. La contractació estarà condicionada a les negociacions tant econòmiques com de continguts entre les empreses productores i la SAMC.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios