Per a açò, s'ha contractat 40 persones que, juntament amb quatre coordinadors de l'ATV, atendran les cites de forma telefònica des de les seues cases, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.
El conseller ha explicat que, en anteriors campanyes, oferien un servei presencial de confecció de la declaració i, a més, atenien dubtes de forma telefònica. No obstant açò, "enguany hem hagut d'adaptar-nos i, per açò, hem decidit participar en un servei de confecció de la declaració de forma telefònica, a més de mantindre operativa la línia telefònica d'atenció de dubtes".
Vicent Soler ha fet aquestes manifestacions després de la reunió telemàtica de treball que ha tingut ambel delegat especial de l'AEAT a València, Manuel Cabrera; el secretari autonòmic d'Hisenda, Francesc Gamero, i la directora de l'Agència Tributària Valenciana, Sonia Díaz.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios