Comunitat Valenciana

L'Agència Tributària Valenciana engega un servei telefònic per a facilitar la declaració juntament amb l'AEAT

El conseller d'Hisenda i Model Econòmic, Vicent Soler, ha anunciat aquest dimecres que l'Agència Tributària Valenciana (ATV) ha engegat un servei telefònic per a la realització de la declaració de la renda, en col·laboració amb l'AEAT, "ja que les mesures de prevenció del coronavirus han obligat a suspendre l'atenció presencial".
Videoconferència de Soler i responsables de l'Agència Tributària Valenciana i de l'AEAT
Videoconferència de Soler i responsables de l'Agència Tributària Valenciana i de l'AEAT
GVA
Videoconferència de Soler i responsables de l'Agència Tributària Valenciana i de l'AEAT

Per a açò, s'ha contractat 40 persones que, juntament amb quatre coordinadors de l'ATV, atendran les cites de forma telefònica des de les seues cases, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

El conseller ha explicat que, en anteriors campanyes, oferien un servei presencial de confecció de la declaració i, a més, atenien dubtes de forma telefònica. No obstant açò, "enguany hem hagut d'adaptar-nos i, per açò, hem decidit participar en un servei de confecció de la declaració de forma telefònica, a més de mantindre operativa la línia telefònica d'atenció de dubtes".

Vicent Soler ha fet aquestes manifestacions després de la reunió telemàtica de treball que ha tingut ambel delegat especial de l'AEAT a València, Manuel Cabrera; el secretari autonòmic d'Hisenda, Francesc Gamero, i la directora de l'Agència Tributària Valenciana, Sonia Díaz.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento