Comunitat Valenciana

EMT València inicia una campanya sobre els canvis de línies amb 1.200 cartells, nova web i informadors en el carrer

L'Empresa Municipal de Transports (EMT) de València inicia aquesta setmana una campanya informativa per a donar a conéixer "a tota la ciutadania" els canvis en les seues línies a partir del 23 de març i arran de la peatonalització de la Plaça de l'Ajuntament. Aquestes modificacions impliquen que solament una línia, la nova C-1, circule per aquesta plaça, així com canvis en el trajecte dels autobusos nocturns que circulen per aquest entorn i en el carrer Colón, que passarà a tindre dos carrils bus-taxi i un només per a trànsit privat.
El regidor de Mobilitat Sostenible i president de l'EMT de València, Giuseppe Grezzi, al costat del gerent de l'entitat, Josep Enric García, després de presentar la campanya per a donar a conéixer els canvis en les línies d'autobús.
El regidor de Mobilitat Sostenible i president de l'EMT de València, Giuseppe Grezzi, al costat del gerent de l'entitat, Josep Enric García, després de presentar la campanya per a donar a conéixer els canvis en les línies d'autobús.
EUROPA PRESS
El regidor de Mobilitat Sostenible i president de l'EMT de València, Giuseppe Grezzi, al costat del gerent de l'entitat, Josep Enric García, després de presentar la campanya per a donar a conéixer els canvis en les línies d'autobús.

La campanya, que arrancarà dissabte que ve 15 de febrer i es perllongarà fins al 5 de març, contempla la distribució de 1.200 cartells informatius en 450 marquesines, una promoció "específica" de la C-1 -que funcionarà com a llançadora-, la creació d'una nova pàgina web sobre la pròxima xarxa -novaemt.es- amb geobuscador per a planificar rutes i informadors a peu de carrer per a traslladar els canvis als usuaris.

Aquests últims seran els informadors habituals, coneguts com "jaquetes roges" i uns altres que viatjaran en un autobús dedicat a aquesta campanya per tots els barris de la capital valenciana. Així ho ha avançat aquest dimecres el regidor de Mobilitat Sostenible i president de l'EMT, Giuseppe Grezzi, en una compareixença davant els mitjans oferida en un dels nous bescanviadors de la xarxa, el situat en la parada de Glorieta-Porta de la Mar.

Grezzi ha destacat que aquesta campanya informativa és "la més important que ha fet l'EMT en la seua història" amb la finalitat de "informar de tots els detalls de la nova xarxa, que projecta la ciutat al segle XXI" i que casa "amb el nou model" de València que defèn l'equip de govern local.

"Treballem per assegurar un transport públic de qualitat", ha indicat l'edil, que ha agregat que a partir de la peatonalització de la Plaça de l'Ajuntament, prevista des del 20 de març, s'ofereix una nova manera d'arribar "fàcilment" al centre de la ciutat com un espai "més amable i obert i amb més oportunitats d'estar i de comprar en el comerç de proximitat".

La promoció de la C-1 es durà a terme sota el lema en valencià 'Nova línia C-1. Directa al cor de València'.

Grezzi ha ressaltat que la nova web estarà en funcionament a partir d'aquest dimecres, amb "informació més directa" sobre els canvis en la xarxa, i ha dit que el geobuscador que incorpora permetrà tindre "una experiència com a viatger encara més millorada".

A açò se sumarà el nou canal de televisió d'EMT, "amb informació de qualitat i superant l'etapa negra del Bussi", ha apuntat el regidor, que ha explicat que el sotfware que es té permet "segmentar la informació per cada línia, recorregut i parada" i donar així "informació personalitzada i actualitzada" a cada usuari.

El pressupost de la campanya ascendeix a 34.656 euros, una quantitat que inclou la idea creativa d'aquesta iniciativa, la impressió i col·locació de la informació en les marquesines, 36.000 flyers i 30.000 plànols de la nova xarxa, el marxandatge i la nova web.

D'altra banda, respecte als canvis en les línies nocturnes de l'EMT que comportarà també el tancament al trànsit de la Plaça de l'Ajuntament, el gerent de la companyia, Josep Enric García, qui ha comparegut juntament amb el president de la companyia, ha detallat que els trajectes i parades de les quals actualment finalitzen recorregut en aquest enclavament estaran "el més pròxim possible a eixe entorn".

Les línies N1, N2, N6, N8, N9 i N10 arribaran a Marqués de Sotelo, mentre que les N3 i N7 ho faran a Sant Pable i la N4 i N5 al carrer Xàtiva. García ha afegit s'aprofitarà aquesta etapa per a engegar un canvi previst anteriorment en les línies N-89 i N-90, que s'incorporaran en les seues diürnes, de manera que solament hi haurà 89 i 90 però amb horari també nocturn.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento