D'aquesta manera, la Comunitat Valenciana es promocionarà davant els seguidors d'Eurovisió que estiguen connectats a les seues xarxes socials, parlant-los en el seu propi idioma, en un moment de màxim consum a Europa, ha informat la Generalitat en un comunicat.
Turisme Comunitat Valenciana convidarà els eurofans de 26 països a visitar la Comunitat Valenciana, i mostrarà els principals atributs de la nostra destinació.
Aquesta acció suposa una "innovació narrativa" en xarxes socials i des de Turisme s'aposta per innovar en la promoció a través de la tecnologia i dels nous models de demanda, aprofitant el potencial de l'esdeveniment Eurovisió com a aparador per a les destinacions turístiques.
Segons la consultora Brandwatch, en la passada edició d'Eurovisió es van realitzar 1.353.393 mencions online sobre Eurovisió des del començament de la gala fins a l'última cançó sobre l'escenari, principalment en Twitter i Instagram.
Turisme CV ha impulsat aquesta acció promocional aprofitant que el Festival d'Eurovisió es consolida, any rere any, com un dels majors fenòmens transmèdia mundials, sent seguit per milions de persones en tot el continent europeu, però també a través de milions de pantalles mòbils, tablets i altres dispositius.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios