Comunitat Valenciana

Els valencians compren online en 2018 un 5% menys que en 2017

  • La despesa mitjana ha sigut de 1.537 euros, un 19% menys que a nivell nacional, segons l'Observatori Cetelem.
  • El més valorat d'aquestes compres és poder comprar des de casa, a qualsevol hora del dia i evitar desplaçaments.
  • El 57% dels internautes valencians (63% Espanya) ha realitzat alguna compra online a través del seu mòbil.
Teclat D'Ordinador I Targeta Visa
Teclat D'Ordinador I Targeta Visa
FOSFORIX FLICKR CC - Archivo
Teclat D'Ordinador I Targeta Visa

La despesa mitjana dels consumidors de la Comunitat Valenciana que han comprat per internet ha sigut de 1.537 euros durant l'últim any, un 5% menys que l'any anterior, i un 19% menys que la mitjana nacional.

Els sectors en els quals la despesa mitjana ha sigut més elevada han sigut cotxes/accessoris, viatges i motos/accessoris. Estan per damunt de la mitjana nacional en despeses de motos/accessoris, oci i joguets.

Aquestes són algunes de les conclusions de l'estudi l'Observatori Cetelem e-commerce 2018 'M-commerce: la (R)evolució de la botiga online', realitzat per Cetelem Grup BNP Paribas, relatiu a la Comunitat Valenciana, que ofereix informació sobre les compres realitzades en internet al llarg de 2018, tendències en el comerç electrònic, i una anàlisi de diversos sectors de la distribució.

Segons aquest estudi, el 57% dels internautes valencians (63% Espanya) ha realitzat alguna compra online a través del seu dispositiu mòbil en els últims dotze mesos, la qual cosa suposa un increment de 5 punts percentuals respecte a l'any anterior, sent els productes més adquirits oci, viatges i moda.

Els valencians destaquen per damunt de la mitjana nacional en les compres d'electrodomèstics (30% vs 27%). El més valorat d'aquest tipus de compres és poder comprar des de casa, a qualsevol hora del dia i evitar desplaçaments.

El més negatiu de les compres online per als valencians és, en primer lloc, les despeses d'enviament no gratuïtes, la dificultat per a fer devolucions i la necessitat de veure i tocar el producte. Els productes més adquirits online enguany han sigut oci, viatges, moda, calçat i complements i electrodomèstics.

El 7% dels internautes de la Comunitat Valenciana (10% Espanya) ha finançat alguna de les seues compres online en els últims dotze mesos, sent els productes més finançats electrodomèstics, dispositius mòbils i llar. Els valencians destaquen per damunt de la mitjana nacional en el finançament d'electrodomèstics, llar i salut i bellesa. L'import mitjà finançat ha sigut de 1.440 euros, un import 160 euros superior a l'import mitjà a Espanya situat en 1.277 euros.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento