Encara que en una primera fase es posarà únicament en marxa el tramvia entre el carrer Alacant i l'Oceanogràfic de València, el contracte a adjudicar també engloba la segona fase -la que posteriorment portarà aquest mitjà de transport fins a Natzaret- amb l'objectiu d'aconseguir una planificació global que accelere les actuacions, detalla la Generalitat en un comunicat.
La inversió inicial contemplada per a la represa de l'obres és de 50 milions d'euros, dels quals 30 seran aportats per la Generalitat i 20 procediran del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (Feder).
Per a l'elaboració dels projectes constructius i les posteriors fases d'obra, FGV partirà de la informació, plànols, estudis i documentació existents i per realitzar, amb l'objectiu d'obtindre un estalvi de costos durant el cicle de vida del projecte, des de la fase de disseny a les de projecte, obre i posterior gestió i conservació de la infraestructura.
L'adjudicatari haurà de realitzar una sèrie d'estudis previs, enfocats a garantir la definició de la línia sobre la base de la conjuntura socioeconòmica actual.
D'aquesta manera, Ferrocarrils durà a terme estudis de mobilitat urbana, demanda de viatgers o planificació d'inversions, i elaborarà projectes d'arquitectura i equipaments d'estacions subterrànies, infraestructura, superestructura i electrificació, i senyalització i comunicacions i integració, entre d'altres.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios