Els usuaris de l'Empresa Municipal de Transports (EMT) de València podran consultar per on estan circulant els autobusos de la seua línia en temps real, programar alarmes per a ser avisats quan el vehicle s'aproxime a la seua parada i rebre notificacions sobre alteracions en el servei.
Aquestes són algunes de les funcionalitats de la nova app mòbil de la companyia d'autobusos depenent de l'Ajuntament de València, que presenta aquest dilluns a la vesprada en un acte en l'Ateneu Mercantil el redisseny complet de l'aplicació.
De fet, no és una app diferent, ja que els qui disposen de la versió anterior podran instal·lar-la actualitzant l'existent, però tant el seu disseny com els seus continguts han sigut completament remodelats.
Novetats
La pantalla principal, molt centrada en el plànol de la ciutat, permet accedir, directament, a les parades properes, a l'apartat de saldo i recarrega online de les targetes de transport, i a l'esquema de totes les línies. En el menú, conserva l'apartat de favorits, on es poden emmagatzemar també parades de Metrovalencia i de Valenbisi.
Una altra de les novetats de l'aplicació és que "acompanya" al viatger. Solament cal introduir una destinació i el telèfon mòbil va indicant a l'usuari, bé per veu o per notificació escrita, on ha de pujar-se a l'autobús i, una vegada en marxa, quan arriba a la parada en la qual ha de baixar-se.
De la mateixa manera, es poden programar alarmes a una hora determinada dels dies fixats perquè el telèfon avise quan arriba l'autobús. Així, amb l'antelació indicada, es rep un avís. També es poden rebre notificacions sobre una parada o línia per a ser avisat de desviaments o incidències en temps real.
A més, accedint al plànol es pot seguir en temps real la circulació dels autobusos a través de tres modalitats: els que estan al voltant de la posició de l'usuari, a través del nombre del vehicle o mostrant els autobusos d'una línia en concret.
Un altre apartat que millora és el de l'atenció al client, on, al costat de la incidència, es podran adjuntar fotografies. Per exemple, sobre una parada en mal estat o sobre una incidència en un vehicle. L'EMT es compromet a contestar per aquesta via en un termini de tres dies.
Testada per voluntaris
Des de l'EMT indiquen que aquesta versió ha sigut testada per voluntaris durant el passat mes d'agost. A més, serà actualitzada pròximament amb les aportacions que vagen fent els usuaris i les millores que detecte la pròpia empresa.
L'aplicació estarà disponible en les plataformes d'Apple i Android a partir de les 18.00 hores d'aquest dilluns. Els usuaris que ja tingueren la app anterior solament hauran d'actualitzar-la per a poder accedir a les noves funcionalitats.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios