L'oficina estarà ubicada en el Servici d'Atenció i Tramitació de l'Ajuntament de Requena de 9.00 a 14.00 hores durant més de 40 dies a partir d'esta data, segons ha informat el consistori en un comunicat. Els afectats podran presentar a través d'un formulari una recopilació dels danys quantificables que els hi haja ocasionat el temporal.
L'Ajuntament de Requena, amb l'obertura d'esta oficina, "canalitzarà les esmentades reclamacions als òrgans i empreses amb poder resolutiu". Seran estes entitats les que una vegada quantificats tots els danys resolguen les indemnitzacions als afectats.
Segons ha precisat el consistori, el fet de presentar estes reclamacions, que seran remeses des de l'Ajuntament de Requena, "no eximix als ciutadans de presentar de manera particular les seues reclamacions personals a assegurances o empreses com Iberdrola".
El consistori creu que l'obertura d'este canal de recepció de danys per part dels afectats "suposarà un pas més per a exercir pressió davant de les institucions que han de resoldre i quantificar els danys".
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios