Comunitat Valenciana

Emergències reforça un 12% el personal del telèfon 112 per a la festivitat de Reis

  • La sala d'atenció de telefonades al 112 tindrà un increment d'un 4% respecte a un dia ordinari,
  • Un total de 217 persones atendran aquest servici d'Emergències en l'esmentada sala.
  • L'objectiu és que totes les emergències puguen ser resoltes "amb la major brevetat possible".
Servicio 112 Comunitat Valenciana
Servicio 112 Comunitat Valenciana
112 COMUNITAT VALENCIANA
Servicio 112 Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d'Emergències incrementa des d'aquest dijous els torns del personal del telèfon d'emergències '112 Comunitat Valenciana' en un 12%, coincidint amb la celebració de les tradicionals cavalcades de Reis a la Comunitat Valenciana, segons ha assenyalat en un comunicat el director general de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, José María Ángel.

Alhora, el director ha explicat que, durant tot el Dia de Reis, "el personal del telèfon d'emergències '112 Comunitat Valenciana' estarà atent qualsevol incident que es produïsca, tenint en compte que moltes persones es desplacen per a recollir els regals de Reis dels familiars".

En aquest dia, la sala d'atenció de telefonades al 112 tindrà un increment d'un 4% respecte a un dia ordinari, mentre que durant els quatre dies coincidents amb la festivitat de Reis, un total de 217 persones atendran aquest servici d'Emergències en l'esmentada sala.

José María Ángel ha explicat que, des del Centre de Coordinació d'Emergències autonòmic, es realitza un dispositiu especial perquè "la població gaudisca de les festes tenint la seguretat que qualsevol contratemps que ocórrega serà atès de seguida, no només per la ràpida atenció de la seua telefonada, sinó també per la coordinació entre els diversos organismes que atenen les emergències en les tres províncies de la Comunitat".

Ha recordat que aquest reforç, juntament al qual es va produir durant els dies 24 i 25 de desembre, així com en Nit de Cap d'Any i Any Nou, respon a l'objectiu del Consell d'oferir als ciutadans i als organismes públics un servici integrat d'informació i comunicacions, on qualsevol emergència puga ser resolta "amb la major brevetat possible".

Mostrar comentarios

Códigos Descuento