En la trobada, l’Ajuntament va assegurar que s’està estudiant la connexió del Trambaix i el Trambesòs, però que hi ha diferències pel fet de si el tramvia ha d’anar soterrat o no per la Diagonal fins a unir els dos extrems.
A Barcelona, l’ús del transport públic ha crescut un 7,3% en l’últim any i el del cotxe, un 8,3%. Tot i així, la bici i, sobretot, la moto, guanyen cada cop més usuaris.
Prolongació de les línies L1 i L9
La prolongació de les línies 1 i 9 del Metro continua endavant. Amb la licitació de la redacció de l’estudi informatiu del projecte, la Generalitat va donar ahir un pas més per tal que s’augmenti el recorregut de la Línia 1 en 3,4 Km i de la L9 en 1,3 Km. Pel que fa a la primera, es prolongarà des de Fondo fins al centre de Badalona, on, a més, es construirà un intercanviador amb la L2. Pel que fa al nou tram de la L9, partirà de la ZAL del Port i arribarà fins al Polígon Pratenc del Prat, creuant el riu Llobregat.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios