Comunitat Valenciana

L'AVT busca 'contagiar' l'hospitalitat de la Comunitat Valenciana en una campanya amb Susi Díaz, Dacosta i David Casinos

  • El secretari autonòmic de l'Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, ha presentat este dijous una campanya que busca "contagiar" l'hospitalitat de la Comunitat Valenciana, promoure la bona atenció al turista i potenciar "els valors d'acolliment associats al caràcter mediterrani que definix als ciutadans valencians" i que compta amb els estreles Michelín Susi Díaz i Quique Dacosta i l'esportista paralímpic David Casinos.
Presentació campanya 'contagia la teua hospitalitat' de l'AVT
Presentació campanya 'contagia la teua hospitalitat' de l'AVT
AVT
Presentació campanya 'contagia la teua hospitalitat' de l'AVT

Així ho ha indicat Colomer durant la roda de premsa de presentació d'esta incitativa que arrancarà al setembre amb el missatge 'Contagia la teua Hospitalitat' i està dirigida professionals directa o indirectament relacionats amb el turisme i al conjunt de la societat valenciana a través de més de 200 accions formatives, de divulgació, sensibilització en els CDTs amb l'objectiu d'estendre esta nova pedagogia, ha explicat Colomer.

A més, la campanya també es concreta en accions de comunicació en mitjans i en accions formatives i de conscienciació, i pretén posicionar la Comunitat Valenciana com una destinació diferencial, on el visitant se senta còmode i ben acollit per a millorar els nivells de satisfacció del turista.

Esta acció es desenvolupa en el marc de les línies d'actuació en les quals incidirà la futura nova Llei de Turisme, l'Oci i l'Hospitalitat, i servirà de difusió i d'imatge de campanyes de formació, sensibilització i conscienciació sobre la rellevància del turisme per al conjunt de la societat.

PARTICIPACIÓ DE PROFESSIONALS DEL SECTOR

La imatge de la campanya es recolza en les persones que fan possible que la Comunitat Valenciana siga un de les destinacions preferides pels visitants com són els professionals del sector turístic en diferents àmbits: empleats d'un hotel, cambreres de pis, propietaris d'allotjaments rurals, personal de l'hoteleria, comerciants, personal de neteja urbana, socorristes i policies, taxistes, entre d'altres.

A més, compta amb la participació de personalitats de reconegut prestigi professional, com els xefs Susi Díaz i Quique Dacosta, tots dos amb una gran trajectòria i amb restaurants guardonats amb l'estrela Michelín, i l'esportista paralímpic David Casinos, medallista en quatre Jocs Olímpics i campió del món en Disc i Pes.

L'adjudicatària de la creativitat de la campanya va ser l'agència de publicitat valenciana Estimado José Alfredo, per un import de 120.880 euros més IVA. La campanya s'emetrà a partir de setembre en mitjans de comunicació d'àmbit autonòmic, provincial i local de la Comunitat Valenciana, amb un pressupost de licitació d'1.125.000 euros més IVA, per a 2017 i 2018, amb possibilitat de pròrroga.

SUPORTS

La campanya compta amb espots que s'emetran en TV i xarxes socials, a més de quatre vídeos d'un minut aproximadament sobre àrees professionals: hoteleria, allotjament, servicis i informació turística, a més d'un vídeo per a presentacions, RRSS i accions formatives.

La gràfica per a mitjans escrits tradicionals i online compta amb visuals que representen a un gran nombre de professions turístiques o indirectament relacionades amb el turisme.

Així mateix, s'ha elaborat un distintiu per a establiments turístics, comerços o taxis amb la finalitat de promoure els valors d'acolliment i amabilitat en estos espais. Un distintiu que, amb el missatge 'Sóc Ambaixadora d'Hospitalitat o Sóc Ambaixador d'Hospitalitat', vol fer partícip els professionals i la societat de la importància d'un tracte de qualitat i satisfactori que contribuïsca al fet que els turistes recomanen la Comunitat Valenciana entre els seus familiars i amics.

A més, s'ha dissenyat un site de campanya, contagiahospitalitat.com en el qual a més de mostrar-se les peces de la campanya, s'inclouran experiències de professionals del sector i de la població en general que podrà sumar-se amb l'hashtag #contagiaCV.

HOSPITALITAT COM A ELEMENT DIFERENCIADOR

Per al responsable de Turisme, l'hospitalitat és "una actitud col·lectiva i transversal" i un element "diferenciador" en termes econòmics que pot atorgar un avantatge competitiu enfront de la resta de destinacions i "contribuïx a posicionar-nos en este món global", ha puntualitzat.

Així mateix, ha destacat que hospitalitat és també "autenticitat" i, en este sentit, ha reivindicat la idea de "ser més valencians i més mediterranis per a seguir posicionant-nos més i millor en un món global que castigarà la rutina". "Hem de ser genuïns i autèntics, impulsant nostra caràcter acollidor. Si l'hospitalitat necessitara una capital, els valencians licitaríem per ella i tindríem opcions", ha considerat.

Al seu juí, també presenta una dimensió "transformadora" perquè contagia valors com la tolerància, el respecte actiu i la inclusió. "Est és el turisme que tindrà èxit en el futur perquè l'hospitalitat és una vacuna contra totes les fòbies", ha remarcat.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento