Sanitat no respon bé

Quan volem demanar hora al nostre metge de capçalera, truques a un 902 on algunes persones actuen com a  autòmats i l’únic que saben dir és: «Senyora, això és una centraleta i no un CAP! Es tracta de preguntes com: ¿Em podria dir si us plau quin horari fa la doctora tal? Per art de màgia, els meus fills tenen una pediatra nova de qui no sabem res. Estic convençuda que és una professional com cal, però m’he hagut d’assabentar del canvi després de molta estona intentant aclarir temes amb unes persones que són capaces de penjar el telèfon i dir que s’els està faltant al respecte. Tot això degut a que es va enviar l’avís de canvi de metge per correu tradicional el 5 de setembre i encara l’esperem.


Un altre problema de Sanitat Respon és que no saps amb qui parles. Et diuen el nom però no els cognoms. Diuen que no tenen perquè dir-ho. En canvi, ells sí que tenen totes les teves dades. Ah! per si algú no ho recorda, ens ho cobren cada mes No és gratis!

Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.

Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios