No obstant açò, en comparació dels resultats de 2019, l'any prepandèmia, les dades reflecteixen un creixement en vendes del 15% i en el benefici net d'un 56%, segons ha informat la companyia en un comunicat.
L'empresa d'espècies considera que els resultats globals "consoliden el lideratge absolut de la companyia en l'elaboració i comercialització d'espècies i condiments a Espanya, ja que el 88% de les vendes es produeixen en el mercat nacional, on la marca Carmencita té presència en els principals supermercats i grans superfícies".
Actualment, compta amb una quota en el mercat domèstic del 60% en volum i del 50% en edulcorants. Aquest fet és possible "gràcies en gran part a la seua aliança estratègica amb Mercadona", segons assenyala la mercantil.
En aquest entorn i a causa de la "política de contenció de despeses", a tancament de 2021 el resultat de la companyia ascendeix a 4,8 milions d'euros, un 12% menys que en 2020, quan es va produir un "fort augment" del consum intern en les llars, a causa del confinament i altres mesures restrictives causades per la pandèmia.
La plantilla s'ha estabilitzat en 415 persones, acollides totes elles al pla d'igualtat que es va aprovar en 2010 i que s'ha actualitzat. En ella operen 202 dones i 213 homes. El 88% dels contractes hui en dia són indefinits.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios