Comunitat Valenciana

Carmencita tanca 2021 amb unes vendes de 85 milions d'euros, un 15% més que abans de la pandèmia

L'empresa Carmencita va tancar 2021 amb unes vendes de 85 milions d'euros i un benefici després d'impostos de 4,8 milions. Enfront d'un 2020 marcat per la crisi sanitària, on la companyia va experimentar un creixement del 25 per cent a causa del confinament en les llars, el passat any va disminuir en un 9% les vendes.
Archivo - Carmencita cierra 2021 con unas ventas de 85 millones, un 15%
Archivo - Carmencita cierra 2021 con unas ventas de 85 millones, un 15%
AXEL ALVAREZ

No obstant açò, en comparació dels resultats de 2019, l'any prepandèmia, les dades reflecteixen un creixement en vendes del 15% i en el benefici net d'un 56%, segons ha informat la companyia en un comunicat.

L'empresa d'espècies considera que els resultats globals "consoliden el lideratge absolut de la companyia en l'elaboració i comercialització d'espècies i condiments a Espanya, ja que el 88% de les vendes es produeixen en el mercat nacional, on la marca Carmencita té presència en els principals supermercats i grans superfícies".

Actualment, compta amb una quota en el mercat domèstic del 60% en volum i del 50% en edulcorants. Aquest fet és possible "gràcies en gran part a la seua aliança estratègica amb Mercadona", segons assenyala la mercantil.

En aquest entorn i a causa de la "política de contenció de despeses", a tancament de 2021 el resultat de la companyia ascendeix a 4,8 milions d'euros, un 12% menys que en 2020, quan es va produir un "fort augment" del consum intern en les llars, a causa del confinament i altres mesures restrictives causades per la pandèmia.

La plantilla s'ha estabilitzat en 415 persones, acollides totes elles al pla d'igualtat que es va aprovar en 2010 i que s'ha actualitzat. En ella operen 202 dones i 213 homes. El 88% dels contractes hui en dia són indefinits.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento