
No obstant açò, en comparació dels resultats de 2019, l'any prepandèmia, les dades reflecteixen un creixement en vendes del 15% i en el benefici net d'un 56%, segons ha informat la companyia en un comunicat.
L'empresa d'espècies considera que els resultats globals "consoliden el lideratge absolut de la companyia en l'elaboració i comercialització d'espècies i condiments a Espanya, ja que el 88% de les vendes es produeixen en el mercat nacional, on la marca Carmencita té presència en els principals supermercats i grans superfícies".
Actualment, compta amb una quota en el mercat domèstic del 60% en volum i del 50% en edulcorants. Aquest fet és possible "gràcies en gran part a la seua aliança estratègica amb Mercadona", segons assenyala la mercantil.
En aquest entorn i a causa de la "política de contenció de despeses", a tancament de 2021 el resultat de la companyia ascendeix a 4,8 milions d'euros, un 12% menys que en 2020, quan es va produir un "fort augment" del consum intern en les llars, a causa del confinament i altres mesures restrictives causades per la pandèmia.
La plantilla s'ha estabilitzat en 415 persones, acollides totes elles al pla d'igualtat que es va aprovar en 2010 i que s'ha actualitzat. En ella operen 202 dones i 213 homes. El 88% dels contractes hui en dia són indefinits.
Comentarios