Després de l'"èxit" del PobleCV, À Punt "valencianitza" ara Heardle, el joc musical que "més s'ha viralitzat a tot el món en les últimes setmanes".
El mecanisme és molt senzill: cada dia es presenta una cançó nova i l'usuari té un màxim de sis intents per a aconseguir encertar el títol i l'artista. Amb cada intent fallat o saltat, es desvetlen uns segons més i caldrà endevinar la cançó abans dels quinze primers.
L'objectiu és descobrir la cançó del dia com més prompte millor i compartir els resultats en les xarxes socials. A més, la pantalla final mostra un enllaç a la llista de reproducció de Spotify que arreplega totes les cançons del joc.
La llista combina gèneres musicals molt diversos i singles contemporanis i de sempre perquè tota classe de públic puga gaudir del joc -disponible en etsona.apuntmedia.es- cada dia.
POBLECV
Per la seua banda, PobleCV -el primer joc en línia d'À Punt que proposa el repte d'endevinar la silueta d'un poble- ja supera les 74.000 pàgines vistes al juny. L'hashtag #PobleÀPunt acumula més d'un milió d'impressions en Twitter, on els jugadors i jugadores comparteixen els resultats del repte diari.
El mecanisme consisteix que cada dia es mostra una silueta que correspon a un terme municipal i l'usuari ha d'endevinar de quin poble es tracta en un màxim de sis intents.
Si no s'encerta a la primera, s'obté una pista amb la distància en quilòmetres i la direcció des del municipi introduït fins a l'amagat.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios