L'acte, obert al públic que desitge participar, compta amb la col·laboració de l'agrupació Palladium València i de CMT Sound. Es tracta d'una festa de ball social que es realitza una o dos vegades al mes amb una durada habitual de quatre hores, ha informat Adif en un comunicat.
Ballar socialment contribueix a l'acostament de les persones que comparteixen l'afició, bé es tracte de danses tradicionals o ritmes moderns i constitueix un motiu de trobada en un lloc que s'ha convertit en la porta habitual d'entrada a la ciutat".
Amb aquest tipus d'iniciatives, Adif pretén "acostar les estacions ferroviàries a la societat com a espais no només de trànsit, sinó també d'oci i cultura, amb la col·laboració dels locals comercials".
Aquesta campanya s'emmarca en el pla de màrqueting promocional que Adif desenvolupa anualment en col·laboració amb empreses de l'oci i la cultura per a "dinamitzar els espais comercials de les estacions" acollides a la marca Tiendas de la Estación.
La marca Tiendas de la Estación es troba present, a més d'en l'estació de València Nord, en les estacions de Madrid Chamartín, Madrid Puerta d'Atocha, València Joaquín Sorolla, Alacant, Barcelona Sants, Girona, Còrdova i Sevilla Santa Justa.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios