Comunitat Valenciana

À Punt aconsegueix el seu màxim d'audiència històric aquest dijous amb un 7%

L'emissió d'À Punt d'aquest dijous, 17 de març, ha suposatel rècord d'audiència, amb un 7% de quota de pantalla. Fins ara,el màxim històric d'audiència se situava en el 6,9%, del26 de maig de 2019, amb motiu de les celebracions per la Copadel Rei aconseguida pel València CF.
Emissió de l'Ofrena de Falles en A Punt
Emissió de l'Ofrena de Falles en A Punt
A PUNT
Emissió de l'Ofrena de Falles en A Punt

La programació de les Falles, els informatius i l'Oratge hanpossibilitat aquest registre, que rellança l'audiència d'À Punt i l'hasituat com la cadena de referència de les Falles per als milers devalencians i valencianes que troben en la cadena pública la programació més completa, ha informat la cadena en un comunicat.

Les dades més rellevants d'aquest rècord venen avalades per l'Ofrena a la Mare de Déu dels Desemparats, ja que el programa especial d'una durada de cinc hores i mitja a la vesprada realitzat per À Punt va congregar de mitjana més de 106.000 espectadors, amb una quota de pantalla d'un 7,8%. Després la retransmissió, va continuar des de les 21:30 h fins a les 24:15 h de la matinada.

Al migdia, malgrat la suspensió de la mascletà pel vent ila pluja, el programa Mascletà Falles 2022, que presenten FerranCano i Maria Fuster de 13.00 h a 14.00 hores, va registrar un 9,7% de share amb una mitjana de 80.000 espectadors.

L'Oratge del migdia amb tota la informació meteorològica,protagonitzada per la inestabilitat atmosfèrica, el vent i les pluges, va obtindre la major audiència del dia amb 177.000 espectadors i un 11,8%. Per la seua banda, el NTC Migdia va aconseguir un 11,4% de share i 144.000 espectadors de mitjana, mentre que el NTC Nit va tindre 135.000, amb un 7,8% de share.

Quant a les dades digitals, el 17 de març va ser també un dia històric per al web, que va registrar més de 112.000 pàgines vistes, destacant les notícies sobre l'actualitat fallera, el seguiment de l'Ofrena a través de l'emissió de la televisió en directe i el consum de les retransmissions a la carta. Es tracta del tercer dia amb més visites des de l'inici del web.

En xarxes, destaca el gran abast de les publicacions des del dia 15 de març, amb al voltant de 1.350.000 impressions de les publicacions dels canals de Facebook d'À Punt Mèdia i À Punt NTC i més de 400.000 impressions dels tuits d'À Punt Mèdia i À Punt NTC.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento