El lema de cada edició suposa, per tant, una base sobre la qual reflexionar i investigar. La proposta d'enguany juga amb l'ambigüitat i abasta diferents interpretacions, "la qual cosa enriqueix la programació de l'edició".
Sobre aquest tema, l'equip de Russafa Escènica destaca que, "malgrat les dinàmiques mercantils d'èxit i autorealització esteses en la publicitat, el coaching i l'autoajuda, la realitat pandémica dels dos últims anys han donat al concepte positiu un caire molt allunyat de les frases fetes de Mr. Wonderful".
En la passada edició, sota el lema 'Reset', es van presentar més de 100 propostes de companyies valencianes, de les quals van ser seleccionades 12, en un format curt i un altre extens, Vivers i Boscos, a més de les produccions pròpies de l'Hivernacle i el Jardí Escènic.
Molts dels vivers es troben, en aquest moment, girant pels municipis valencians que formen part de la iniciativa Via Escènica, una nova aposta de Russafa Escènica per la creació emergent, la descentralització artística, i la creació de nous públics.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios