Comunitat Valenciana

Una startup valenciana llança 'las rutas de la Casa de Papel' en honor als seus seguidors

Airhopping, startup digital especialitzada en reserves multidestino, ha llançat 'las rutas de la Casa de Papel' en honor als milions de fans de la sèrie televisiva que estrena la segona part de la cinquena temporada aquest divendres, 3 de desembre, en Netflix.
Airhopping llança'Las rutas de la Casa de Papel' en honor als seus Seguidors
Airhopping llança'Las rutas de la Casa de Papel' en honor als seus Seguidors
AIRSHOPPING
Airhopping llança'Las rutas de la Casa de Papel' en honor als seus Seguidors

Des de hui, els seguidors de la Casa de Papel podran visitar en un mateix viatge les ciutats que donen nom als personatges amb la intriga de saber que succeirà en cada capítol, a través de rutes especials que combinen un màxim de cinc destinacions.

Així, els admiradors de personatges com Marsella (Luka Peros), Estocolmo (Esther Acebo), Denver (Jaime Llorente), Palermo (Rodrigo de la Serna), Berlín (Pedro Alonso), Lisboa (Itziar Ituño), Oslo (Roberto García), Nairobi (Alba Flores), Tokio (Úrsula Corberó), Bogotá (Hovik Keuchkerian), Manila (Belén Cuesta); Helsinki (Darko Peric), Rio (Miguel Herrán) y Moscú (Paco Tous) tindran l'oportunitat de triar una ruta que combine fins a cinc destinacions eixint des de la seua ciutat d'origen, a través de la plataforma

Mostrar comentarios

Códigos Descuento