Comunitat Valenciana

À Punt, líder d'audiència en la Cremà de les Falles de setembre amb un 10,5% i 456.000 espectadors

À Punt tanca les Falles de setembre com a líder d'audiència en l'emissió de la Cremà durant la nit d'aquest diumenge amb un 10,5% de quota de pantalla i un total 456.000 espectadors. A més, la programació especial preparada durant aquesta setmana d'actes fallers va ser seguida per quasi 1,2 milions de valencians, segons ha informat À Punt en un comunicat.
Especial d'À Punt en la 'Cremà'
Especial d'À Punt en la 'Cremà'
À PUNT
Especial d'À Punt en la 'Cremà'

Les NTC Migdia d'aquest diumenge, amb un 12,6% d'audiència, va ser l'opció triada per més de 123.000 espectadors. Per la seua banda, les NTC Nit va aconseguir els 164.000 espectadors, un 10,1% de 'share' en horari 'prime time'.

Al llarg de tot el dia, quasi un milió de valencians van connectar amb la televisió autonòmica. El minut d'or es va produir a les 22.44 hores, quan es va aconseguir un 14,1% de quota i més de 234.000 valencians es concentraven davant el programa especial de la Cremà.

Entre les 20.30 i les 00.00 hores, en horari de màxima competència televisiva, À Punt es va convertir en la tercera opció escollida pels valencians que miraven la televisió, per darrere de La 1 i A3.

Els continguts sobre Falles també han sigut seguits àmpliament per la web i les xarxes d'À Punt Mèdia. En aquest sentit, el diumenge de la 'cremà' els usuaris i les pàgines vistes de la web van créixer un 72% i 125%, respectivament, en comparació dels quatre diumenges anteriors. Així mateix, es van publicar 1.615 tuits amb el 'hashtag' #CremaÀPunt durant l'emissió del programa especial de la nit de la 'cremà'.

D'altra banda, la primera edició dels premis À Punt ha sigut un "èxit" i ja es treballa per a la convocatòria de la segona edició dels guardons La Colla i À Punt per a les Falles 2022 el pròxim mes de març.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento