Les NTC Migdia d'aquest diumenge, amb un 12,6% d'audiència, va ser l'opció triada per més de 123.000 espectadors. Per la seua banda, les NTC Nit va aconseguir els 164.000 espectadors, un 10,1% de 'share' en horari 'prime time'.
Al llarg de tot el dia, quasi un milió de valencians van connectar amb la televisió autonòmica. El minut d'or es va produir a les 22.44 hores, quan es va aconseguir un 14,1% de quota i més de 234.000 valencians es concentraven davant el programa especial de la Cremà.
Entre les 20.30 i les 00.00 hores, en horari de màxima competència televisiva, À Punt es va convertir en la tercera opció escollida pels valencians que miraven la televisió, per darrere de La 1 i A3.
Els continguts sobre Falles també han sigut seguits àmpliament per la web i les xarxes d'À Punt Mèdia. En aquest sentit, el diumenge de la 'cremà' els usuaris i les pàgines vistes de la web van créixer un 72% i 125%, respectivament, en comparació dels quatre diumenges anteriors. Així mateix, es van publicar 1.615 tuits amb el 'hashtag' #CremaÀPunt durant l'emissió del programa especial de la nit de la 'cremà'.
D'altra banda, la primera edició dels premis À Punt ha sigut un "èxit" i ja es treballa per a la convocatòria de la segona edició dels guardons La Colla i À Punt per a les Falles 2022 el pròxim mes de març.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios