Comunitat Valenciana

Escola Valenciana anima a TikTok a "pujar-se a l'onada" i matricular-se en valencià el pròxim curs

  • L'entitat enceta una campanya a aquesta xarxa social protagonitzada per 'influencers' de la Comunitat Valenciana.
Escola Valenciana impulsa una 'Onada' de matriculacions en valència
Escola Valenciana impulsa una 'Onada' de matriculacions en valencià
ESCOLA VALENCIANA
Escola Valenciana impulsa una 'Onada' de matriculacions en valència

Escola Valenciana ha publicat una campanya a TikTok dirigida l'alumnat de secundària en la qual insta a "pujar-se a l'onada" i matricular-se en valencià en el pròxim curs.

Amb 'Puja a l'onada, matricula't en valencià', l'entitat busca animar la gent jove amb els avantatges d'estudiar en valencià, com "l'ambient, les amistats o perquè el coneixement de llengües és el millor camí del futur", amb la finalitat de que aquesta joventut es convertisca en una onada de matriculacions en valencià", ha indicat l'organització en un comunicat.

La campanya, que busca animar a "triar aquells centres educatius amb programes lingüístics que fan del valencià la llengua vehicular d'aprenentatge", està protagonitzada per tiktokers com Sílvia P. Sesé (@MissTagless), Fran Tudela (@CabraFotuda), Ana Pérez (@Socundinosaure), Júlia Escrivà (@juesctiva) o Clara Cerdán (@figamon). També apareix la cantant JazzWoman, que posa la música de la campanya, amb la cançó 'Amor i amistat', del seu àlbum Malèfica (2020).

Amb el detonant "I si fem un repte de TikTok i, així, animem la gent a matricular-se en valencià?", les tiktokers promouen una coreografia i el repte de ballar-la i, així, difondre i promoure les matriculacions en valencià el pròxim curs.

Per a aquest repte, Escola Valenciana ha triat la cançó 'Amor i amistat' perquè l'ensenyament en valencià "no només és aprenentatge de llengües, millors competències i perspectives de futur, sinó que també representa relacions socials, amistats i fer colla".

Mostrar comentarios

Códigos Descuento