'L'Alqueria Blanca' s'ha convertit en l'estrena més vista d'À Punt, amb un primer capítol que ha aconseguit un 12,8% de share i una fidelitat del 74,6% en el prime time del diumenge, segons ha informat la cadena en un comunicat.
El primer capítol de la temporada 12 de 'L'Alqueria Blanca', 'Redéu, Miquel', va aconseguir un 12,8% de quota i un total de 276.000 espectadors van veure tot el capítol, amb la qual cosa es converteix en l'estrena de ficció més vista de la història d'À Punt i la segona emissió més seguida, només superada per l'especial 'Campanades 2020'.
La cadena ha subratllat la fidelitat dels espectadors, amb un 74,6% de persones que van començar a veure el capítol i es van quedar fins al final. Tota la programació especial preparada amb motiu de l'estrena va ser vista en algun moment per 525.000 persones. Aquesta quota creix fins al 19,4% en persones adultes entre 25 i 44 anys i fins a un 27,2% en xiquets i xiquetes.
D'aquesta manera, À Punt es va convertir així en la segona opció de la nit de diumenge per a les famílies valencianes durant l'emissió del capítol, només per darrere de Telecinco.
El minut d'or del dia en À Punt va ser a les 22.55 hores, quan es va aconseguir un 14,9% de share i 302.000 espectadors. L'especial 'Torna L'Alqueria Blanca', conduït per Máximo Huerta i Maria Fuster, amb la participació dels protagonistes de la sèrie, va aconseguir un 10,3% de share. La quota va arribar al 16,7% entre els espectadors entre 25 i 44 anys.
A més, #TornaLAlqueriaApunt va ser tendència en xarxes socials a la Comunitat Valenciana i el hashtag ha tingut fins al moment un total de 4,8 milions d'impressions.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios