Comunitat Valenciana

Confecomerç llança 'Un Black Friday diferent' sense descomptes amb premis valorats en 3.000€ a clients i emprenedors

La patronal del comerç de la Comunitat Valenciana, Confecomerç CV, ha llançat aquest dilluns 'Un Black Friday Diferent', una campanya sense descomptes però que busca donar l'oportunitat de "complir somnis i il·lusions" a clients i emprenedors.
Imatge de la campanya 'Un Black Friday Diferent' impulsada per Confecomerç CV
Imatge de la campanya 'Un Black Friday Diferent' impulsada per Confecomerç CV
TWITTER DE CONFECOMERÇ CV
Imatge de la campanya 'Un Black Friday Diferent' impulsada per Confecomerç CV

Entre els clients, se sortejarà un 'bo' valorat en 3.000 euros per a canviar en els comerços associats, mentre que els emprenedors podran presentar el seu projecte de negoci, un jurat ho estudiarà i si resulta guanyador, se li oferirà ajuda per a la seua engegada amb consultories valorades també en 3.000 euros.

La iniciativa compta amb la col·laboració de la Conselleria d'Economia Sostenible i la participació de 50 associacions de les 180 que integren Confecomerç, açò és, entre 5.000 i 6.000 comerços de tota la Comunitat Valenciana, ha detallat el president de patronal, Rafael Torres.

Seguint la línia de la campanya 'Xicotet Comerç. És el seu torn' -que arreplega firmes perquè es declare el Dia Mundial del Xicotet Comerç-, aquesta nova acció posa el focus en el "potencial del xicotet comerç de proximitat" i en el "contacte emocional" amb les persones, "en contra dels grans descomptes" que ofereix el Black Friday habitual i que, segons Torres, "no ajuda ni a xicotets, ni a mitjans, ni a grans comerços".

PRESSIÓ "INSOSTENIBLE"

El president de Confecomerç ha lamentat "els descomptes del Black Friday importat dels EUA estan desestacionalizant i desequilibrant les vendes de la campanya nadalenca". Les vendes tradicionals del Nadal s'anticipen i la "pressió sobre els marges (de benefici) és insostenible" per als xicotets comerços, en un període que a més pot suposar el 20 o 25% de les vendes anuals per a un establiment.

Per a Torres, el Black Friday de grans descomptes és una "campanya agressiva que destrueix més que construeix" i ha instat a tornar a "regular les rebaixes".

I és que des del 2010 ha desaparegut el 10% del xicotet comerç de la Comunitat Valenciana, la qual cosa suposa més de 6.000 establiments, uns 22 tancaments diaris. Així, si l'any 2010 hi havia un total de 67.700 comerços, el 2018 la xifra va descendir fins als 61.600.

"El comerç tradicional, urbà, especialitzat i de proximitat ha desaparegut en major mesura, substituït en moltes ocasions per franquícies, insígnies i grans marques que tenen boutiques", ha lamentat Torres.

SISTEMA DE PARTICIPACIÓ

El sistema de participació és senzill, els comerços entregaran una targeta als clients, que hauran d'efectuar tres compres (d'import superior a 5 euros) en els establiments associats, entre el 25 de novembre i l'1 de desembre, per les quals es donaran tres adhesius (una per cada compra) que hauran de col·locar en la citada targeta.

Després, cal acudir a les xarxes socials per a seguir els següents passos: descriure en la publicació del sorteig de la pàgina de Facebook de Confecomerç CV qual és "el somni o desig que t'agradaria complir", és a dir, en què gastaries el premi valorat en 3.000 euros i compartir-ho en el teu propi mur. Tota la informació i les bases d'aquesta acció es podrà consultar en

Mostrar comentarios

Códigos Descuento