Comunitat Valenciana

Stadler preveu créixer en negoci i plantilla amb la locomotora Eurodual, apta per a tots els corredors transeuropeus

  • VALÈNCIA, 29 (EUROPA PRESS)
Stadler preveu créixer en negoci i plantilla amb la locomotora Eurodual, apta per a tots els corredors transeuropeus
Stadler preveu créixer en negoci i plantilla amb la locomotora Eurodual, apta per a tots els corredors transeuropeus
EUROPA PRESS
Stadler preveu créixer en negoci i plantilla amb la locomotora Eurodual, apta per a tots els corredors transeuropeus

Stadler preveu "créixer fort" gràcies a la seua locomotora Eurodual, una màquina híbrida dissenyada i construïda íntegrament en la seua planta d'Albuixec (València), i l'única capaç d'adaptar-se i circular "sense cap problema" per tots els corredors transfronterers, com són el Corredor Mediterrani o l'Atlàntic.

Així ho ha avançat aquest dimecres el president de la companyia, Íñigo Parra, durant un recorregut per la fàbrica valenciana, en el qual s'ha mostrat "optimista" amb les perspectives que aquesta locomotora suposa per a la planta, oferint una "tranquil·litat raonable per als pròxims tres anys", ha augurat.

Des que la seua primera locomotora Eurodual isquera de la fàbrica valenciana a la fi de 2017 amb destinació a Romania, Stadler València ha venut ja 52 unitats repartides per diferents països europeus i recentment ha firmat un contracte per a subministrar altres 100 locomotores amb dos empreses de lísing, una d'elles per a Espanya-Portugal.

En tot cas, Parra ha instat a esperar la presentació dels comptes de la companyia als accionistes, el mes de juliol, abans d'oferir xifres concretes sobre les expectatives de creixement. El que sí ha avançat és que no se'n van a conformar i encara volen "créixer més" i estima que el creixement serà de "dos dígits".

També la construcció de tramvies i metros ha experimentat un "salt substancial" en els últims anys i les solucions per al transport de passatgers ha crescut de forma "important", ha assegurat. D'aquesta manera, la fabricació de locomotores pot suposar el 60% del negoci o el 40% en relació a la construcció d'aquests altres trens, segons l'any, ha precisat.

En l'actualitat, la fàbrica valenciana compta amb 900 directes -300 d'ells enginyers-, genera 2.000 ocupacions indirectes i a la fi de 2017 la seua cartera de encàrrecs rondava els 600 milions d'euros.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento