Comunitat Valenciana

À Punt i universitats valencianes seleccionen 12 projectes en la segona edició del 'Pitching' de l'audiovisual

  • Un total de 12 projectes de formats televisius participaran en la segona edició del Talent Audiovisual Universitari, Pitching Universitats Valencianes-Sector Audiovisual.

Han sigut seleccionats per una comissió formada per responsables d'À Punt i representants de la Universitat de València, la Universitat d'Alacant, la Universitat Politècnica de València, la Universitat Miguel Hernández d'Elx, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat CEU Cardenal Herrera.

La segona edició de la iniciativa ha registrat un augment en la participació en les sis categories de la convocatòria. El creixement s'ha registrat tant en el nombre de projectes presentats com en el d'estudiants que participen.

En concret, un total de 46 projectes i 156 alumnes han contestat a la convocatòria (82 dones i 74 homes) front als 22 projectes i 93 participants de la primera edició, detalla la radiotelevisió pública valenciana en un comunicat.

Dels projectes triats, sis corresponen a la categoria de no ficció/documentals; tres, a la de ficció; dos a la de nous formats i un a la de formats televisius. No s'ha seleccionat cap projecte per a les categories de ràdio, branded content i comunicació audiovisual.

L'objectiu d'aquesta segona convocatòria, igual que el de la primera, és "detectar el talent creatiu emergent que hi ha en les universitats i posar-ho en contacte amb el sector audiovisual, tant privat com a públic", recorden.

Aquesta edició, a més d'estar dirigida als estudiants de Periodisme, Publicitat i Comunicació Audiovisual, s'ha ampliat als àmbits de multimèdia, branding digital, animació i videojocs. Dos dels projectes de la primera edició es van convertir en produccions per a À Punt Mèdia.

Aquest pitching de l'audiovisual valencià tindrà lloc el dimecres 5 de juny, en l'aula Magna del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València, amfitriona d'aquesta segona edició.

La celebració d'aquesta convocatòria audiovisual s'emmarca en la política de col·laboració entre les universitats valencianes i À Punt, concretada en diferents convenis marc en matèria acadèmica, científica i cultural subscrits per la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento