Comunitat Valenciana

La start-up valenciana Survivor Race comença la seua expansió

  • L'empresa, impulsada per Lanzadera, programa diverses carreres per tota Espanya.
SURVIVOR RACE COMENÇA LA SEUA EXPANSIÓ TERRITORIAL A BARCELONA EL 8 DE JUNY
SURVIVOR RACE COMENÇA LA SEUA EXPANSIÓ TERRITORIAL A BARCELONA EL 8 DE JUNY
REMITIDA - Archivo
SURVIVOR RACE COMENÇA LA SEUA EXPANSIÓ TERRITORIAL A BARCELONA EL 8 DE JUNY

La companyia emergent valenciana Survivor Race comença la seua expansió territorial a Navarcles (Barcelona), amb una prova classificatòria per al mundial de carreres d'obstacles. El dissabte 8 de juny, la localitat acull per primera vegada aquest esdeveniment de superació i treball en equip amb la participació de més de 1.500 atletes.

Survivor Race, 'start-up' impulsada per Lanzadera -l'acceleradora d'empreses creada per Juan Roig- té programades altres tres proves més durant la temporada 2019 a Vitòria, Madrid i València. Ofereix "un circuit de primer nivell quant a organització i participació, tant d'esportistes professionals com a 'amateurs'".

A partir del pròxim mes de juny, la marca comença la seua expansió per Espanya amb la carrera de Navarcles del 8 de juny, a la qual prendran el testimoni Vitòria-Gasteiz (6 de juliol) i la madrilenya Quijorna (26 i 27 d'octubre), fins a acabar la temporada a València el 16 de novembre.

Al marge d'aquest calendari, la 'start-up' valenciana espera créixer fins a "conquistar" territoris internacionals. Survivor Race compta amb diverses modalitats de competició. El participant pot triar la distància (sis o deu quilòmetres) i posteriorment la categoria: Elite, Age Group o Popular.

Les dos primeres estan reservades per a esportistes que volen competir o classificar-se per a la Survivor League o per al mundial de carreres d'obstacles (OCRWC), mentre que la popular està oberta a qualsevol persona que vullga experimentar la prova, independentment de la seua edat o forma física.

L'objectiu de Survivor Race és transmetre valors com la superació personal, el treball en equip i la cultura de l'esforç. El públic pot visitar el seu "espectacular" 'village' i viure l'experiència amb música, 'food trucks', diversió i "una gran dosi d'autosuperació assegurada", com ha ressaltat el director executiu del projecte, Héctor Bertomeu.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento