En aquesta campanya "valenta i transgressora", la web 'unaperfectadesconocida.com' pretén interactuar amb la ciutadania i generar un debat entorn del coneixement que els valencians tenen sobre l'aspirant, detalla la formació en un comunicat.
"Per a molts valencians, Sandra Gómez és encara 'una perfecta desconeguda', per a molts més seria una perfecta alcaldessa", ha manifestat el portaveu del PSPV, Borja Sanjuán, en la roda de premsa de presentació de projecte, que va arrancar dilluns.
El socialista ha ressaltat que el nivell de coneixement de Gómez se situa entorn del 40%, "un percentatge alt per a una persona que porta poc de temps en política i que mai ha sigut cap de cartell electoral".
Per tant, la campanya se centra en "qüestions de la gestió socialista que no han tingut la repercussió que mereixen per no haver estat en el centre de la polèmica". "Tots tendim més a parlar de qüestions que crispen, i si hi ha alguna cosa que els socialistes no generem és crispació", ha asseverat.
En definitiva, es tracta d'una campanya "en positiu" que intenta "generar curiositat en la ciutadania sobre qüestions que no generen crispació".
Per a açò, els socialistes volen "posar el focus en coses que han fet però no han tingut notorietat malgrat tractar-se de qüestions tan importants, com la creació d'ocupació o la lluita contra la corrupció o contra la intolerància".
Els suports de la campanya són el lloc web, amb continguts de la seua gestió en les àrees de municipals i qüestions com que va ser la primera dona a dirigir la Policia Local de València, el seu enfrontament a l'autobús de 'Hazte Oir' o el seu treball en la lluita contra la corrupció en el cas Nóos, entre d'altres.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios