Més amples que l’avió
Les quasi 400 places es divideixen entre Club i Preferent, on, fins i tot, es pot connectar un ordinador. Dos terços estan destinades a classe turista. «L’espai vital pel passatger», calculat entre els capçals, és de 95 cm, «més que els avions del pont aeri», deia ahir Abelardo Cerrillo, director general de Llarga Distància de Renfe.
Precisament a Tarragona, l’Ajuntament va demanar una connexió directa, via ferroviària i d’autobús, amb l’estació de l’AVE, ubicada a 12 km de la ciutat. A Barcelona, l’Ajuntament confia que avui estiguin enllestits els accessos a taxi i autobusos, com ho estan ja els dos pàrquings.
Demà hauran passat 12 anys des de l’inici de les obres. Per la línia Barcelona-Madrid circularan 34 trens, 15 directes, amb un temps de 2 hores i 38 minuts i 19 unitats amb parades a Tarragona, Lleida, Saragossa i Guadalajara.
Retards a Rodalies i a la L4 del metro
Un error en l’estacionament d’un tren a Sants, que va parar en una via que no li tocava, va provocar ahir, cap a les 10 h, retards de fins a 20 minuts a la C2 de Rodalies. Sindicats i associacions de veïns i usuaris van realitzar, precisament, ahir, a Sants, una acció per reclamar que es millori Rodalies (van repartir 8.000 pamfets). I a la L4 del Metro, es va avariar un tren a les 9.32 h a Llucmajor. Es va tallar parcialment la línia i a les 9.52 h es va recuperar la normalitat, segons TMB. L’avaria va ser fora de l’horari de la vaga de tècnics del metro.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios