Comunitat Valenciana

Air Nostrum cancel·la un centenar de vols per la vaga de pilots

  • Les jornades a les quals afectarà aquesta convocatòria seran els dies 23, 26 i 30 de novembre.
  • Protesten perquè asseguren que la companyia està desviant la seua producció a altres aerolínies.
  • L'empresa ha publicat en el seu lloc web el llistat complet de serveis cancel·lats per als dos primers dies d'atur.
Air Nostrum
Air Nostrum
AIR NOSTRUM - Archivo
Air Nostrum

Air Nostrum s'ha vist obligada a cancel·lar un centenar de vols aquest divendres i dilluns que ve, 23 i 26 de novembre, amb motiu de la vaga de 24 hores convocada pel sindicat de pilots SEPLA per a aquests dos dies, més el 30 de novembre, arran del seu "malestar" perquè, segons critiquen, la companyia està desviant la seua producció a altres aerolínies.

Air Nostrum ha publicat en el seu lloc web el llistat complet dels vols cancel·lats per als dos primers dies d'atur, i en els pròxims dies publicarà el llistat dels vols cancel·lats per al divendres 30.

Aquesta és la primera vaga que viu la companyia en les seues 24 anys d'història. Els serveis mínims contemplen el 100% dels vols amb origen o destinació Balears, Canàries i Melilla, els vols en Obligació de Servici Públic en territoris peninsulars (Almeria-Sevilla, Badajoz-Madrid i Badajoz-Barcelona), el 28% dels vols entre ciutats espanyoles en les quals l'alternativa siga inferior a 5 hores i el 42% per als quals superen les 5 hores i per a ciutats estrangeres.

Els clients afectats per aquestes cancel·lacions poden optar pel reembossament dels bitllets o la reubicació en vols/dates alternatives segons disponibilitat. La companyia ha "flexibilitzat les tarifes" perquè els passatgers dels vols que no es cancel·len, puguen canviar data si així ho prefereixen.

Aquells que hagen adquirit els seus bitllets a través d'iberia.com rebran un missatge d'Iberia, companyia per a la qual Air Nostrum opera els vols afectats, sobre la incidència que s'haja produït.

Si han adquirit els bitllets a través d'una agència de viatges serà aquest qui contacte amb els clients. En cas de no rebre cap notificació, poden contactar amb Serviberia (901 111 500) o la seua agència de viatges per a veure les alternatives disponibles.

Air Nostrum lamenta els inconvenients causats als seus clients i ha volgut agrair-los en un comunicat publicat la seua pàgina web la "comprensió davant aquesta situació". Així mateix ha assegurat que "està fent tot el possible per a oferir solucions alternatives als clients afectats".

Mostrar comentarios

Códigos Descuento