Així s'ha pronunciat Salvador en el Fòrum Europa Tribuna Mediterrània en ser preguntada sobre per què s'ha fixat com a límit d'eixe servici nocturn les 2.30 hores. Sobre aquest tema, ha posat en valor que al desembre es puga engegar aquest servici nocturn -tota la nit en el cas de finalització d'any- per a posar a la tercera ciutat d'Espanya al nivell d'altres grans ciutats com Madrid o Barcelona, París o Brussel·les.
Aquesta mesura, ha indicat, es paga a través de la subvenció de 10 milions d'euros a l'Autoritat de Transport Metropolità de València -la creació de la qual ha definit com la "gran fita" d'aquesta legislatura-, destinant 1,5 milions a Ferrocarrils de la Generalitat (FGV).
Salvador ha assenyalat que d'eixos 10 milions, després de descomptar les subvencions que ja rebien València i Paterna via partida d'hisendes locals, passen a ser 3,8 milions, ressaltant l'"esforç inversor" en aquest camp, atés que Madrid i Barcelona compten amb més de 100 milions.
Així, ha indicat que en la mesura en què s'augmenten els recursos, amb els 38 milions que reclamen per a l'Autoritat, se n'aniran "millorant els servicis". "És un servici que ha vingut per a quedar-se", ha reiterat.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios