Comunitat Valenciana

Metrovalencia aborda la seua política tarifària amb el Comité de Clients

  • Entitats i viatgers habituals de metro i tramvia participen en la iniciativa, on s'aborden estratègies conjuntes.
  • L'objectiu de l'empresa és convocar una reunió temàtica, com a mínim, una vegada cada sis mesos.
Vagón de Metrovalencia
Vagón de Metrovalencia
GVA - Archivo
Vagón de Metrovalencia

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va celebrar la setmana passada la segona reunió del seu Comité de Clients de Metrovalencia, en el qual participen viatgers habituals i representants de diferents entitats, relacionades amb el servei de metro i tramvia de València i la seua àrea metropolitana.

Aquesta nova reunió del comité, que es va desenvolupar en el Espai del Client de Colón, va comptar amb la presència del director de Clients i Accessibilitat, Francesc Romeu. La sessió de treball va servir per a exposar els avantatges i possibilitats d'ús de la targeta TuiN, especialment de la nova TuiN JOVE, que ofereix un 15% de descompte per a les persones de fins a 30 anys, així com de la resta de títols, tant els propis generals i socials com els coordinats amb altres operadors.

Amb aquesta iniciativa, també en funcionament en el TRAM d’Alacant, l'empresa pública pretén atendre les propostes i inquietuds dels usuaris, fomentar la seua participació i intercanvi d'opinions i comptar amb el seu punt de vista en la presa de decisions i en la definició de la seua estratègia de servei.

Des de l'empresa pública es va explicar que amb les tarifes en vigor des del passat 1 d'abril, la targeta TuiN manté l'import que anteriorment tenia el Bonometro, que sí ha incrementat el seu preu, per la qual cosa els viatgers habituals poden seguir viatjant al mateix preu que ho feien fins a aqueixa data.

En la mateixa reunió s'ha destacat que aquests canvis s'han produït dins de la política tarifària de Metrovalencia d'homogeneïtzació i reducció del nombre de títols, per a facilitar al client la seua accessibilitat i mobilitat, especialment dels més joves, de manera que puga efectuar tots els seus desplaçaments amb un únic títol de transport.

A més, es va explicar als assistents que des de l'1 de juny l'acompanyant d'una persona amb gran discapacitat, igual o superior al 64%, que requerisca de la cura d'un assistent per al seu desplaçament, podrà viatjar de manera gratuïta amb el mateix títol de la persona a la qual acompanya, sempre que realitze tot el viatge amb ella.

Una reunió cada sis mesos 

El Comité de Participació de Clients està format per un màxim de 15 membres d'associacions de consumidors, universitats i entitats socials i de la discapacitat. Funciona com a grup de treball i debat amb un ordre del dia previ. L'objectiu és realitzar una reunió temàtica, com a mínim, una vegada cada sis mesos.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento