Anecoop registra les xifres "més altes de la seua història"
Anecoop registra les xifres "més altes de la seua història" ANECOOP

Anecoop ha aconseguit les "xifres més altes de la seua història" en la campanya 2016-2017 amb més de 835.000 tones comercialitzades, un 6,8% més que en l'exercici anterior, i 663 milions d'euros de facturació, la qual cosa suposa un increment del 3,8%.

El consolidat de totes les empreses associades al grup supera el milió de tones comercialitzades i 851 milions d'euros, la qual cosa suposa un creixement del 6% respecte a l'exercici anterior.

Unes xifres per a una campanya d'"èxit" que vé marcada pel "rècord" que han batut els cellers de vi d'Anecoop -per primera vegada han superat els 30 milions d'euros en facturació, la qual cosa suposa un creixement del 17%- i pel fet que per primera vegada en la història, les fruites han superat en volum els cítrics. A més, s'ha produït un "creixement progressiu de les noves activitats comercials", apostant per la innovació.

Venda a 63 països

Així ho han anunciat aquest dijous el president d'Anecoop, Alejandro Monzón, i el director general d'Anecoop, Joan Mir, en la roda de premsa prèvia a l'Assemblea General que celebra en el Palau de Congressos de València i que reuneix a més de 300 socis de tota Espanya, de les 69 empreses que integren l'organització i que sumen 27.000 agricultors.

Mir ha ressaltat que Anecoop ha tancat l'exercici venent en 63 països, principalment a França (192.000 tones), Espanya (171.000 tones) i Alemanya (123.000 tones). De fet el mercat comunitari suposa més del 90% de les exportacions dels socis d'Anecoop encara que en aquests moments es troba en "projecte de diversificació de mercats" i preveu endinsar-se a Àsia i Països Àrabs, ha avançat el director general.

Consulta aquí más noticias de València.