"No se m'ocorre una forma millor de saber si els meus plats agraden als clients o si els puc millorar d'alguna manera sobretot ara que estic immersa en la confecció de la carta del nou Karak", assenyala Cernicharo en un comunicat.
Amb esta iniciativa, la xef valenciana "aposta per la proximitat, la connectivitat i el feedback directe amb els seus comensals". "M'agrada saber si la gent menja bé i està a gust en el meu restaurant. A més, així també em podrien passar fotos que facen dels plats i deixar fins i tot missatges de veu", afirma.
A causa dels horaris del sector de la restauració, la xef comenta que és molt possible que no puga atendre de forma immediata els missatges que reba. "No puc utilitzar el telèfon durant el servici, així que la meua idea és respondre la gent quan tinga moments lliures. Que no s'espanten si responc a algú a les 2 del matí!", puntualitza Cernicharo.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios