Asuntos hidro-ilóxicos

Psicolóxicamente, el branu foi durísimu. Los poderes yá fixeron tolo posible pa metenos el mieu en cuerpu: resulta que quitabes el tapón del bañal y, ¡rediola!, quedaba’l pantanu, un suponer, d’Arbón, más secu que’l Gobi. Nun hai derechu. Eso, escúsenme, acoyona y pa encima ta ente la media verdá y la mentira.

Mui necesaria la educación ecolóxica, pero vamos ver, lo de nun dicilo too y concienciar selectivamente paezse yá endemasiao a aquello de “por el mar corren las liebres, por el monte las sardinas, tralará”. A esti pasu acabarán diciendo qu’Asturies tien que baxar dos tonos de verde y olvidar la so identidá surdida tamién de l’abundancia d’agua, mentes n’Almería aporfien en poner tomates nel desiertu y n’Albacete quieren xardinos d’herba.

Asina que, venga, destupan ustedes les alcantarielles. Porque al rau de la globalización del agua, que vien a ser como la tresculturación pero en dos partes d’hidróxeno y una d’osíxeno, habrá quien suañe con que les gotes fríes caigan tamién equí, frañendo les estadístiques pero homoxeneizando, que ye de lo que se trata, anque namás seyan los climogramas.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento