Comunitat Valenciana

La Generalitat destinarà fins a 6 milions perquè Air Nostrum promocione la Comunitat

  • Ho farà mitjançant 20 dels seus avions amb l'objectiu de reforçar al mercat nacional la proposta turística de la regió valenciana.
  • La intenció és aprofitar tota la capacitat que té Air Nostrum per a "situar diferents destinacions i també diferents esdeveniments".
  • "Es tracta d'un acord absolutament innovador de comarketing que intenta singularitzar les destinacions turístiques", segons Puig.
Bertomeu, Puig y Soler en ruda de prensa
Bertomeu, Puig y Soler en ruda de prensa
EUROPA PRESS
Bertomeu, Puig y Soler en ruda de prensa

La Generalitat, a través de la Societat Projectes Temàtics de la Comunitat (SPTCV), destinarà fins a 6 milions d'euros perquè la companyia Air Nostrum promocione els destins i esdeveniments de la Comunitat Valenciana en 20 dels seus avions amb l'objectiu de reforçar al mercat nacional la proposta turística de la regió valenciana.

Així ho ha avançat el president de la Generalitat, Ximo Puig, en roda de premsa, acompanyat pel president d'Air Nostrum, Carlos Bertomeu, i el conseller d'Hisenda i president de la Societat Projectes Temàtics de la Comunitat (SPTCV), Vicent Soler, on ha indicat que la intenció és aprofitar tota la capacitat que té Air Nostrum per a "situar diferents destinacions i també diferents esdeveniments".

L'acord té una durada de quatre anys i preveu una inversió màxima de fins a sis milions d'euros per part de la Societat Projectes Temàtics de la Comunitat Valenciana (SPTCV) i d'altres sis milions d'euros per part de l'empresa. "Es tracta d'un acord absolutament innovador de comarketing que intenta singularitzar les destinacions turístiques", ha ressaltat Puig durant la seua intervenció.

Per això, en lloc de pintar-se els avions de la flota amb un únic missatge, es realitzarà amb un fusellatge diferent per a cada avió, tematitzat per a esdeveniments, pobles o destinacions turístics. Esta actuació en 20 avions de la companyia al llarg de quatre anys també es completarà amb el repartiment de fullets a bord i proves gastronòmiques de productes valencians, entre d'altres accions promocionals.

Concretament, la primera actuació tindrà com a protagonista la declaració de les Falles com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat. Alhora, han avançat que una altra nau es destine a la promoció de Benidorm.

Carlos Bertomeu ha admès que en els últims dos-tres anys hi ha hagut un descens del turista nacional a la Comunitat Valenciana pel que esta acció va dirigida a revertir esta situació. "La promoció dels destins de la Comunitat és una cosa que va a favor de tots", ha destacat.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento