Hi ha usuaris que, fins i tot, han pensat un sistema puntual i infal·lible: sol·liciten un taxi per telèfon hores abans d’aterrar al Prat.
Els motius del col·lapse
Els motius d’aquest trasvassament de clients del taxi a l’Aerobús o el tren no és altre, segons el Sindicat del Taxi, que la «desorganització que hi ha al Prat i que genera greus problemes de trànsit». Segons Orihuela, «no falten taxis» i el problema rau en la «invasió dels dos carrils dedicats al taxi per part de busos i d’autocars d’hotels de luxe que van a l’aeroport a buscar els clients».
Des de l’Institut Metropolità del Taxi, el seu gerent, Miquel Àngel Martín, ha confirmat que «s’està intentant millorar la mobilitat» a l’aeroport i ha elogiat la tasca del personal que organitza les cues de clients del taxi.
Se’ls coneix com jaquetes i hi ha hagut algun cas puntual de fricció amb els taxistes.
Massificació organitzada
Àngels Turull. Farmacèutica, 33 anys.
«Viatjo cada setmana per tot Espanya i, abans d’embarcar, encarrego des del mòbil un taxi per a l’aeroport del Prat. És un sistema molt còmode, sempre arriba puntual i quan arribo ja m’espera».
Edgar Viles. Farmacéutico, 26 años.
«Cojo un taxi desde El Prat dos veces por semana y nunca he tenido ningún problema para conseguir uno. Eso sí, en verano se nota el caos que generan los turistas. Los controladores hacen bien su trabajo».
Martí Arias. Tècnic, 43 anys.
«Només he tingut problemes amb alguns taxistes que es queixen perquè faig un recorregut molt curt. Però l’organització, tot i que de vegades hi ha massa gent, és bona. S’ha notat que hi ha controladors».
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios